....

....

Γιατί πεθαίνουν τόσο πολλοί στην Ελλάδα από Covid-19;



Toυ Στέφανου Μάνου

«Δεν μου απαντούν. Περιφρονούν τις απορίες μου. Γιατί; Ως πολίτης, ως ψηφοφόρος δεν δικαιούμαι να αναρωτιέμαι και να ανησυχώ. Θέλει βέβαια προσοχή μήπως η ανησυχία μου, εκφρασμένη από τις στήλες του Τύπου, κλονίσει την εμπιστοσύνη του κοινού στη δημόσια υγεία γεγονός που τιμωρείται βάσει του άρθρου 191 του αναμορφωμένου από την κυβέρνηση Μητσοτάκη Ποινικού Κώδικα με φυλάκιση τουλάχιστον τριών μηνών. Ενα άρθρο που θα ήταν λογικό να υπάρχει ίσως στον Ποινικό Κώδικα της Κομμουνιστικής Κίνας, αλλά δύσκολα γίνεται ανεκτό σε φιλελεύθερο δημοκρατικό καθεστώς της ΕΕ.

lista manos

Η απορία μου.

Αντιγράφω από την ιστοσελίδα Our World in Data στις 22/11 τον κυλιόμενο μέσο όρο επτά ημερών για επιβεβαιωμένα περιστατικά Covid-19 ανά εκατομμύριο κατοίκους και τους αντίστοιχους επιβεβαιωμένους θανάτους, επίσης ανά εκατομμύριο κατοίκους.
Η τελευταία στήλη είναι ο αριθμός των θανάτων ανά χίλια κρούσματα. Όπως θα διαπιστώσετε χώρες με πολύ υψηλούς αριθμούς κρουσμάτων (Αυστρία, Ολλανδία) έχουν σε σύγκριση με εμάς λιγότερους θανάτους. Η απορία μου είναι μήπως στην Ελλάδα τα επιβεβαιωμένα περιστατικά είναι περισσότερα από όσα ανακοινώνονται ώστε να δικαιολογείται ο υπερβολικός αριθμός θανάτων ή μήπως ο επιβεβαιωμένος αριθμός περιστατικών είναι σωστός αλλά χωλαίνει η νοσηλεία όσων προσβλήθηκαν από Covid-19. Ή ο συνδυασμός και των δύο.

Ελπίζω να βρεθεί κάποιος υπεύθυνος να λύσει την απορία μου».

anoixtoparathyro.gr

1 σχόλιο:

  1. Για να εκνευρισω μερικους-μερικους αποκαλύπτω τις πηγες του Μάνου που εκανε πανομοιότυπη παρατήρηση με αυτή που ειχε διατυπωθεί εδώ αρχές Οκτωβρίου Για τους δύσπιστους:
    https://tvxs.gr/news/ellada/i-ellada-kseperase-simera-ti-soyidia-se-thanatoys-covid-aities-kai-symperasmata όπου αναφέρεται αυτολεξεί:
    "Αναφέρονται λιγότεροι θάνατοι πλέον (μόλις 4 θάνατοι στις 30 Σεπτεμβρίου, 14.868 στο σύνολο) αλλά παραμένουν σχεδόν διπλάσια τα αναφερόμενα συνολικά κρούσματα (1.151.173 vs. 658.368) Αυτή η κακή για εμάς αναλογία κρουσμάτων/θανάτων μπορεί να μαρτυρά είτε πολύ χειρότερη ιατρική αντιμετώπιση στην Ελλάδα είτε τη σημαντική υποκαταγραφή της πανδημίας στην Ελλάδα, πράγμα που οδηγεί σε ψευδώς βαρύτερο μέσο όρο περιστατικών.
    Από την άλλη, οι τεράστιες διαφορές γενικότερα με την επιδημιολογική παρατήρηση που ασκεί η Σουηδία δεν μας επέτρεψαν πιο έγκαιρη και επιτυχή αντιμετώπιση. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην Ελλάδα, άνω των 4.000 ασθενών κατέληξαν οίκοι ή έφθασαν στα νοσοκομεία ετοιμοθάνατοι, δεδομένου ότι καμία ιατρική υποστήριξη δεν παρεχόταν στην κατ’ οίκον νοσηλεία ούτε από την ανύπαρκτη δημόσια πρωτοβάθμια ούτε από τους ιδιώτες ιατρούς. Αυτή η επιπλέον θνητότητα σίγουρα μέτρησε πολύ σε σχέση με τις χώρες που διέθεταν αναπτυγμένη πρωτοβάθμια. Η αλήθεια λοιπόν βρίσκεται κάπου στην μέση, μεταξύ υποκαταγραφής και πολλών πλευρών κακής αντιμετώπισης."

    Καλή χώνεψη στους δυσκοίλιους ...

    ΖΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.