Debate: Ηλιόπουλου-Κέλλα / Για την πανδημία
«Βρισκόμαστε στο τέταρτο κύμα της πανδημίας με μια έξαρση που αφορά κυρίως στη βόρεια και κεντρική Ελλάδα. Το ΕΣΥ βρίσκεται υπό πίεση αλλά αντέχει», δήλωσε Στο Κόκκινο 105.5 και στον Γιώργο Τραπεζιώτη, ο κ. Χρήστος Κέλλας, βουλευτής της ΝΔ από τον νομό Λάρισας. Σημείωσε δε πως «η κυβέρνηση ενισχύει το προσωπικό και με κλίνες από τον ιδιωτικό τομέα, ενώ ενισχύει και τον εμβολιασμό».
«Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει εντοπίσει το πρόβλημα των ελέγχων στην εκκλησία. Ωστόσο εμείς παραμένουμε συνεπείς στα όσα λέμε για να τηρούνται τα μέτρα. Η πανδημία δεν είναι θέμα αντιπολιτευτικό. Η αξιωματική αντιπολίτευση το κάνει όμως. Εχθρός μας είναι η πανδημία, όχι η ΝΔ», τόνισε ο κ. Κέλλας.
Πρόσθεσε επίσης πως «εμείς επιβάλλαμε τον υποχρεωτικό εμβολιασμό στους υγειονομικούς λόγω του επαγγέλματος, αλλά και γιατί εκεί μπορούν να υπάρξουν έλεγχο. Γιατί κόπτεται ο ΣΥΡΙΖΑ για την εκκλησία, που δεν είναι και πολύ της εκκλησίας; Δεν υπάρχει ελεγκτικός μηχανισμός στην εκκλησία για να ελέγχει τα πιστοποιητικά. Οι ιερείς έχουν εμβολιαστεί, οι εργαζόμενοι στην εκκλησία είναι εμβολιασμένοι. Εμείς κλείσαμε την εκκλησία κόντρα στο κοινό αίσθημα στην πρώτη φάση της πανδημίας. Δεν κάναμε Πάσχα».
Ο εκπρόσωπος Τύπου ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νάσος Ηλιόπουλος υπογράμμισε: «Ακούσαμε χθες τον πρωθυπουργό να λέει πως δεν έχει ξεφύγει η πανδημία, ενώ είχαμε ρεκόρ κρουσμάτων! Και για να μη ξεχνάμε, έχουμε 431 διασωληνωμένους, ενώ πέρυσι είχαμε 169. Τι ακολούθησε; Ο χειμώνας όπου στη βόρεια Ελλάδα πέθαιναν οι 8 στους 10 εκτός ΜΕΘ», δήλωσε Στο Κόκκινο 105.5 και στον Γιώργο Τραπεζιώτη, ο κ. Νάσος Ηλιόπουλος. Συνεχίζοντας, ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ πρόσθεσε πως «η κυβέρνηση συνεχίζει να λέει πως το σύστημα συνεχίζει να αντέχει, ενώ καταρρέουν γιατροί μπροστά στις κάμερες, ενώ δεν υπάρχουν κλίνες ΜΕΘ, ενώ κλείνουν περιφερειακά ιατρεία, ενώ αποδυναμώνουν τα Κέντρα Υγείας για να μεταφέρουν προσωπικό για να ενισχύσουν τα υποστελεχωμένα νοσοκομεία».
Ο κ. Ηλιόπουλος τόνισε επίσης πως «χθες ο κ. Μητσοτάκης μίλησε σαν Αμβρόσιος. Δικαίωμά του να είναι ένας χυδαίος ακροδεξιός. Δεν είναι υποχρέωσή μας να το ανεχτούμε. Θεωρεί η ΝΔ πως η πλειοψηφία των πιστών είναι αντιεμβολιαστές; Εμείς δεν το πιστεύουμε. Εμείς πιστεύουμε το αντίθετο, και πως εσείς κάνετε πίσω μπροστά σε μια μειοψηφία θρησκόληπτων και βάζετε σε κίνδυνο τη ζωή των πιστών. Θυμίζω αυτό που είπε ο μητροπολίτης Ξάνθης, πως κάποιοι ιερείς παίρνουν ανθρώπους στο λαιμό τους. Αυτό κάνει και η ΝΔ, παίρνει ανθρώπους στο λαιμό της».
Δεν υπάρχουν σχόλια