....

....

Εφημερίες χωρίς ελεύθερες κλίνες ΜΕΘ – Αφόρητη πίεση στα νοσοκομεία (video)

 

Η δραματική επιδείνωση των δεικτών της πανδημίας του κορονοϊού έχει σημάνει συναγερμό στις αρχές και φέρνει ξανά το Εθνικό Σύστημα Υγείας κοντά στα όριά του.

Στο χθεσινό ρεκόρ νέων κρουσμάτων, έρχεται να προστεθεί ο μεγάλος αριθμός διασωληνωμένων -με αυξητική τάση- και η υψηλή θνησιμότητα, που προκαλούν εύλογες ανησυχίες. Το πρόβλημα είναι οξύτερο στη Βόρεια Ελλάδα, που υπολείπεται κατά πολύ στα ποσοστά εμβολιασμού.

Οι αριθμοί για τη Βόρεια Ελλάδα περιγράφουν μια όλο και πιο ζοφερή κατάσταση. Οι Μονάδες Εντατικής Θεραπείας ασφυκτιούν, με την πλειονότητα των νοσηλευομένων να είναι ανεμβολίαστοι.

Ρεπορτάζ: Σμαράγδα Αγορογιάννη | ΕΡΤ

ertnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.