....

....

ΤΑ ΛΕΜΕ. Με τον Μάκη Δεβελόγλου 03/12/21

8 σχόλια:

  1. ΚΙΝΑΛΟΚΟΥΛΗΣ6 Δεκ 2021, 4:09:00 μ.μ.

    Οι... ξεχασμένοι!
    Ότι ο Μάκης θα έφτανε σε σημείο να επικαλεστεί το επιχείρημα των εξιτηρίων για να αποδείξει ότι δεν φθάνει το προσωπικό με ξεπερνάει!
    Θα βγάλουν φλύκταινες όσοι τον ψήφισαν!
    Ποτέ μη λες ποτέ...
    Βέβαια όταν τα έλεγαν άλλοι αυτά, τους έδειχναν με το δάχτυλο και τους εξοβέλιζαν στο πυρ το εξώτερο, τώρα που είμαστε κυβέρνηση ας δείξουμε λίγη κατανόηση και κοινωνικά ανακλαστικά μη μας πάρουν με τις ντομάτες δύσκολες μέρες που ειναι αυτή την εποχή!
    Λέτε ο αλέκτωρ λαλήσει τρις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτή η υποκρισία όμως και η ψευτιά.. Κατάργησαν τα εξιτήρια και τις δευτερογενείς λόγω.. πανδημίας, για να εξυπηρετηθεί ο κόσμος τάχα, χα.
    Όλος ο συνδικαλιστικός οίστρος των συγκεκριμένων,στην προ Coulis εποχή, εκεί επικεντρώθηκε, πώς να ξεφορτωθούν τα εξιτήρια και τις δευτερογενείς. Με την αλλαγή κυβέρνησης και διοίκησης το υλοποίησαν, πετώντας το μπαλάκι στα Νοσοκομεία που είχαν και έχουν περιορισμένες δυνατότητες. Και τώρα τι; Λυπούνται τους πολίτες; Πολλή κυκλοθυμία έπεσε στο ΕΚΑΒ 2 το ηρωικό, ας το κοιτάξουν λίγο με κανέναν ψυχολόγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ 'ναι Σαλονίκη δεν είναι παίξε-γέλασε.
      Είναι άλλο κράτος.
      Η Κεντρική Διοίκηση όμως τι λέει για όλα αυτά;
      Και τα άλλα;
      Ή μήπως ακόμα δε χωνέψαμε τα τραπέζια στις Σέρρες;

      Διαγραφή
  3. Όλα είνε παράνομα. Εισαγγελέας δεν υπάρχη???? Ας το ψάξη λίγο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμάν κι εσύ.
      Κατ' ευθείαν να πεις για τον Άγιο Νικόλαο.

      Διαγραφή
  4. Όχι μόνο η διοίκηση Παπαευσταθιου δεν ασχολείται, αλλά και η διοίκηση Τζανετη ευθύνεται για το θέμα των δευτερογενών. Θα μου πεις τώρα ποιός κάνει κουμάντο;
    Οι εκαβιτες ξέρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο κουλουράς κενούργια κουλούργια μηράζει. Για τα παλιά δεν ασχολιόμαστε.Σιγά μην πάμε και όταν ήταν επί τζαγκαράκη με τα εληκόπτερα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.