....

....

Το 67% των κρητικών έχει εμβολιαστεί – Το καλύτερο εμβολιαστικό 15μερο από τις 29 Νοεμβρίου ως τις 13 Δεκεμβρίου




Ιδιαίτερα ικανοποιημένος από την εξέλιξη των εμβολιασμών στην Κρήτη εμφανίζεται ο υποδιοικητής της 7ης ΥΠΕ Κρήτης, Δημήτρης Αγαπίου.

Σε ανάρτηση του ο κ. Αγαπίου ανέφερε πως σε 15 μέρες διενεργήθηκαν  86.889 Εμβολιασμοί στη Κρήτη, ενώ αναμνηστικές δόσεις έλαβαν 63.147 συντοπίτες μας.

Πιο αναλυτικά, ο κ. Αγαπίου σημείωσε:

«Το αποτέλεσμα είναι να έχουμε στην Κρήτη μας το καλύτερο 15ημερο Εμβολιαστικής Κάλυψης από την Δευτέρα 29/11 μέχρι και εχθές Δευτέρα 13/12.

Επίσης την Δευτέρα 6/12 να είναι η μέρα με τους περισσότερους Εμβολιασμούς στην Υγειονομική μας Περιφέρεια από την έναρξη της  #Ελευθερίας.

Αναλυτικότερα για το 15ημερο από 29/11 έως και 13/12:

  • Νομός Λασιθίου: 11.549
  • Νομός Ηρακλείου: 43.665
  • Νομός Ρεθύμνου: 10747
  • Νομός Χανίων: 20.938

Συνολικά σε αυτές τις 15 ημέρες, διενεργήθηκαν  86.889 Εμβολιασμοί στη Κρήτη.

Αναμνηστικές δόσεις έλαβαν 63.147 συντοπίτες μας.

Το πρόσθετο και θετικότερο στοιχείο του τελευταίο 15ημερου είναι ότι 12.909 συμπολίτες μας προσήλθαν για να κάνουν την 1η δόση.

Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να έχουμε πλέον 413.092 ολοκληρωμένους Εμβολιασμούς και ποσοστό που αγγίζει το 67% των πολιτών στο σύνολο του πληθυσμού.

Επιπλέον έχουν γίνει 135.793 Αναμνηστικές δόσεις.

Τουλάχιστον 1η δόση έχουν λάβει 436.511 πολίτες ποσοστό που ξεπερνάει το 70% του συνολικού πληθυσμού στη Κρήτη.

Παράλληλα οφείλω να πω ότι σεβόμαστε και τιμούμε, όλους όσους συμβάλουν καθημερινά σε αυτή τη προσπάθεια, άλλωστε για εμάς τους Υγειονομικούς, προέχει η διαφύλαξη της δημόσιας Υγείας, η προστασία της ανθρώπινης Ζωής. Είναι οι πραγματικοί  "Ήρωες των Εμβολίων " .

Κανένας μας δεν είναι ασφαλής, μέχρι να είμαστε ασφαλείς Όλοι μας, απέναντι στην πανδημία.

Πάμε να προστατευθούμε Όλοι μαζί».

goodnet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.