Άρση αναστολής αδειών Πώς θα χορηγούνται
Αίρεται η αναστολή χορήγησης κανονικών αδειών του υγειονομικού προσωπικού
Επανέρχονται οι άδειες σε γιατρούς και νοσηλευτές στα νοσοκομεία μετά την άρση της αναστολής αδειών με απόφαση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υγείας.
Αναλυτικότερα με εξαιρετικά επείγον έγγραφο και με αριθμό πρωτοκόλλου 5318, ο υπουργός Υγείας και η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας, αποφασίζουν την άρση της αναστολής χορήγησης κανονικών αδειών του προσωπικού των Νοσοκομείου του ΕΣΥ, του ΕΚΑΒ, του ΕΟΔΥ και των Δημοσίων Δομών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (Κέντρα Υγείας, Πολυδύναμα Περιφερειακά Ιατρεία, Περιφερειακά Ιατρεία, Τοπικά Ιατρεία, Τοπικές Ομάδες Υγείας), από κοινοποιήσεως του παρόντος.
Γελάνε και οι... πέτρες!
Τι!!!! άρση αναστολής αδειών; Μα όλα κυλούσαν πολύ όμορφα, πάνε να τα τινάξουν όλα στον αέρα;
ΑπάντησηΔιαγραφή