....

....

Πριν Λίγο-Τραγωδία: Διέφυγε από Ψυχιατρική Κλινική και Αυτοκτόνησε πέφτοντας στις γραμμές του τρένου

Βόλος: Αυτοκτόνησε ο άνδρας που παρασύρθηκε από τρένο

Διέφυγε από την Ψυχιατρική Κλινική σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, και έβαλε τέλος στη ζωή του

Σε αυτοκτονία αποδίδεται, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το θανατηφόρο δυστύχημα που σημειώθηκε πριν από λίγη ώρα, όταν στις 16:00 ημεδαπός άνδρας παρασύρθηκε από αμαξοστοιχία του ΟΣΕ στον Βόλο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχουν μαρτυρίες που αναφέρουν ότι ο άτυχος άνδρας βγήκε από σπιτάκι δίπλα από τις γραμμές του τρένου στο ύψος της οδού Ζάχου με Παπαδιαμάντη, έκανε το σταυρό του και έπεσε στις ράγες την ώρα που περνούσε το τρένο.

alldaynews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.