....

....

Πήγαν μόνο για να αποκλείσουν τον Ανδρέα και μετά κάθισαν σπίτι και γέλαγαν ...




Αγαπητέ Απόκαυκε,


Ο κ Γ Α Παπανδρέου με 32.4% τερμάτισε δεύτερος. Πήρε 66.847 ψήφους, ενώ στον α' γύρο είχε λάβει 28% και 75.183 ψήφους. Όπως παρατηρείτε 8350 ψηφοφόροι του πρώτου γύρου δεν προσήλθαν την δεύτερη φορά. 

Τι θα γινόταν, αν αυτοί οι 8.350 δεν είχαν πάει ούτε και στον πρώτο γύρο; 

Μα θα είχε προκριθεί ο κ. Ανδρέας Λοβέρδος, ο οποίος έχει καταγγείλει πως στίφη συριζαίων προσέτρεξαν σε βοήθεια "συγκεκριμένου υποψηφίου", προκειμένου να μην προκριθεί αυτός.

Το πιάσατε το υπονοούμενο;

Πάκης ο ανεμοστροβιλιζόμενος


apokaukos.blogspot.com

1 σχόλιο:

  1. Καθίκια!
    Καταδίκασαν εκτός τελικού , τέτοιο διαμάντι εντιμότητας και διαφάνειας της πολιτικής ζωής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.