Τα παιδιά της κυβέρνησης φωνάζουν... αγανάκτησαν!
Ανέστης
Κουκουρίκος
23 Δεκεμβρίου στις 6:48 μ.μ. ·
Εδώ και δύο χρόνια οι διασώστες του Εκαβ , μέρα νύχτα , με καύσωνα και
παγωνιες , παλευουν πέρα από τα τροχαία τις ανακοπες κλπ με την πανδημία
!
Σε απερίγραπτες συνθήκες .
Στα σπίτια των πολιτών , στους δρόμους , στους χώρους εργασίας , στα
νοσοκομεία !
Με την μάσκα και την στολή να ιδρώνουν και να πνίγονται στην κυριολεξία !
Να παγώνουν από τον ιδρώτα τον χειμώνα και να λιώνουν το καλοκαίρι !
Με μειωμένο προσωπικό λόγω αναστολών !
Και βγήκε ο υπουργός υγείας να μας πει πως θα απολύσει και διασώστες του
Εκαβ !
Αυτούς που για ενάμιση χρόνο πρόσφεραν με τις παραπάνω συνθήκες !
Αυτούς που ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΑ δεν τους έδωσε ούτε το έκτακτο βοήθημα ( έστω
αναλογικά ) που δικαιούνται αφού εργάζοταν από 1 Ιανουαρίου έως που
τους έβγαλαν σε αναστολή !!!!
Όχι πως θα ενισχύσει με προσωπικό το Εκαβ, όχι πως θα γυρίσουν οι
συνάδελφοι και θα εργαστούν ελεγχόμενοι, όπως στην αστυνομία,
πυροσβεστική κλπ !
Όχι πως θα κάνει την ένταξη των διασωστών στα ΒΑΕ, όχι πως θα δώσει
τις παγωμένες αυξήσεις των μισθών τους !
Αλλα ανακοίνωσε απολύσεις !
Πιστεύω οι υγειονομικοί αλλά και οι Εκαβιτες ειδικότερα, να ξεκινήσουν
μάχη για να μην περάσει η ανάλγητη αυτήν απόφαση των κυβερνώντων !
( Αυτονόητο νομίζω , πως βρήκαν ευκαιρία να ανοίξουν κερκόπορτα για
απολύσεις στο δημόσιο και ειδικά στην υγεία ! ...σήμερα αυτήν την
ευκαιρία ...αύριο κάποια άλλη )
ΥΓ. Κάνουν πρόβα και σχέδια τα τρόλ ως μειοψηφία, η μήπως θεωρούν ότι θα γλυτώσουν αυτοί;
Εξαπατήθηκε ο ψηφοφόρος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαπατήθηκαν οι... εξαπατητές!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε, βρε, βρε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μετανοούσα αλλότρια Μαγδαληνή!
Ρε, αυτός φωνάζει πιο δυνατά απ' ότι φώναζε ο Θανούλης στις πέντε το πρωί στα Εξάρχεια.
Σιγά αλλότριε, θα φύγει κανένας πόντος.
Δώσε σανό στο πόπολο Ανέστη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον κάποιοι δίνουν εισαγωγικές εξετάσεις, με Αθηναίο Φροντιστή, μέσω Σερρών, για να περάσουν σε άλλες εποχές και ν' αφήσουν πίσω τους το (κακό τους) παρελθόν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤάκης, Χρήστος, Ανέστης.
ΔιαγραφήΗ φυσική πορεία των πραγμάτων.
Πρώτα τα ποντίκια εγκαταλείπουν το καράβι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΉρθανε μέρες δύσκολες κ αγριεψαν τα νέα.μαθευτικε η πρόθεση και πλάκωσαν οι εταίρες.... Βρε αυτά τα λέει ο υπουργός για να τον βράβευσε ται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ επαγγελματίας συνδικαλιστής κάνει το παιχνίδι που ξέρει από χρόνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάνει ότι διαμαρτύρεται και θυμώνει για να στηρίξει τους μουγγούς φίλους του της Ποπ εκαβ
Οι οποίοι εδώ και χρόνια κάνουν ότι φωνάζουν όταν δεν τους βγαίνουν οι προσπάθειες στο παρασκήνιο.
Φταίνε όμως οι συνάδερφοι που τρώνε το παραμύθι της ομοσπονδίας χρόνια ολόκληρα
Κλαίω. Ανέστη μη στεναχωριέσαι βρε και ξενυχτάς εκεί στα οξυγόνα που σ'έριξε η μοίρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα έρθουν καλύτερες μέρες. Όταν τραβήξουμε το καζανάκι για σένα και τους ομοίους σου.
Μια πλακέτα στον κύριο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε ανέστη εσή και η παρεα σου δεν έχετε τσήπα πάνο σας??? Παρετηθητε σας έχουν παρη χαμπάρη είσαστε μια μεγάλη σπηρα που εκμεταλέβεστε τα πάντα αλλά φτεει ο συριζα που δεν σας πίποσε όταν έπρεπε!!! Πήσω έχει η αχλάδα την ουρά μην στεναχοριέσε έρχετε η όρα σας!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνέστης . Βρε γίδια ...σας βάζουν παλιές φωτο ....με αναρτήσεις μου προσωπικές μιας και χρόνια τώρα δεν συμμετέχω στα συλλογικά όργανα και τσιμπατε , σανοφαγοι ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιδικά ως ανώνυμους που βγάζετε τα κόμπλεξ σας ως άσχετοι ,σας έχω γραμμενους ...ξέρετε που !
Θρασιμια δειλοί !
Ρε Ανέστη, εσένα γιατί δε σ' έδωσε να υπογράψεις άρθρο ο Τάκης;
ΔιαγραφήΡε συ Ανέστη ξεμπλοκάρισε το φου μπου να απολαμβάνουμε τις αναρτήσεις σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξάλλου οι παλιές αναρτήσεις, ειναι σαν τις παλιές τις κότες, που έχουν το ζουμί!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιες κοτες τις λυρατες του κομματος σου που κανουν κωλοτουμπες κι εσυ κανεις τον αδιαφορο κραζοντας αλλους;
ΔιαγραφήΕντάξει, δεν ειναι δα και σαν τον Άδωνι που έβριζε τη ΝΔ και την οικογένεια Μητσοτάκη, αλλά μετά τους έχει κορώνα στο κεφάλι του!
ΔιαγραφήΑυτος που αναφερεις συστηθηκε ως μ@λ@κ@ς και παραμενει, ο αλλος συστηθηκε ως βαρυ πεπονι με μουστακες και βαρια καταγωγη και ξεφτιλησε και μουστακια και καταγωγη.
ΔιαγραφήΗ απορια, με τοσο μποι, ειδικο βαρος και μαγκια πως καταφερε τετοια πιρουετα;
Ενα θα σου πω, γελανε και οι πετρες, το μονο που μενει ειναι να μαθουμε ποσοι ηλιθιοι στηριζουν τετοιες κωλοτουμπες.