Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2022

Τα κόλπα της Καϊλή με τον Μητσοτάκη




«Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε λόμπινγκ στις Βρυξέλλες για την εκλογή της Εύας Καϊλή στη θέση της αντιπροέδρου του Ευρωκοινοβουλίου» έγραψε το στο «Πρώτο Θέμα- προφανώς με πληροφορίες από την ίδια ή το πρωθυπουργικό περιβάλλον.

Είναι διπλή ξεφτίλα για την κυρία. Πρώτο, να κοροϊδεύει τον κόσμο ότι τάχα η εκλογής της ήταν αποτέλεσμα σκληρών διαβουλεύσεων-ενώ πρόκειται για εφαρμογή ποσόστωσης.

Δεύτερο, να εμφανίζεται ότι στην εκλογή της πήρε μέρος και το αντίπαλο κόμμα. Με τον Μητσοτάκη και τον….Μεϊμαράκη.

Σε κάφρους απευθύνονται;  Αν θέλει να πάει στη ΝΔ γιατί δεν το κάνει καθαρά και απευθείας; Αν και στην ουσία ήδη εκεί βρίσκεται…

anoixtoparathyro.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου