....

....

Πόλεμος στην Ουκρανία: Ο Πούτιν απειλεί ανοιχτά τη Δύση για την αποστολή όπλων – «Σκληρή απάντηση…»


Ως «εξωφρενική» χαρακτήρισε την απόφαση της Γερμανίας να στείλει όπλα στην Ουκρανία, το ρωσικό υπουργείο Εξωτερικών.

Με «σκληρή απάντηση» απειλεί την Ευρωπαϊκή Ένωση ο πρόεδρος της Ρωσίας, Βλαντιμίρ Πούτιν, αναφορικά με την απόφαση της ΕΕ να στείλει βαρύ οπλισμό στην Ουκρανία.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters, η Μόσχα λέει… με νόημα πως οι χώρες που στέλνουν στρατιωτικό εξοπλισμό στην Ουκρανία θα θεωρούνται υπεύθυνες αν ο εξοπλισμός χρησιμοποιηθεί κατά τη διάρκεια της ρωσικής εκστρατείας.

Παράλληλα, όπως αναφέρει το TASS, η Ρωσία υπογραμμίζει πως ότι «οι κινήσεις της ΕΕ δεν θα μείνουν χωρίς σκληρή απάντηση».

Θα πατήσει ο Πούτιν το «κουμπί» για τα πυρηνικά;

Υπενθυμίζεται ότι χθες ο Βλαντιμίρ Πούτιν διέταξε χθες τον ρωσικό στρατό να θέσει σε κατάσταση υψηλού συναγερμού τις πυρηνικές δυνάμεις αποτροπής σε απάντηση των «επιθετικών ανακοινώσεων» χωρών του ΝΑΤΟ, με φόντο τον πόλεμο στην Ουκρανία.

Πόσο πιθανό είναι να πατήσει όντως το «κουμπί»; Ο δημοσιογράφος του BBC, Στιβ Ρόζενμπεργκ γράφει χαρακτηριστικά:

Επιτρέψτε μου να ξεκινήσω με μια παραδοχή – πολλές φορές σκέφτηκα: «Ο Πούτιν δεν θα το έκανε ποτέ αυτό». Μετά πάει και το κάνει.

«Δεν θα προσαρτούσε ποτέ την Κριμαία, σωστά;». Το έκανε.

«Δεν θα ξεκινούσε ποτέ πόλεμο στο Ντονμπάς». Το έκανε.

«Δεν θα εισέβαλε ποτέ στην Ουκρανία». Το έκανε.

Κατέληξα στο συμπέρασμα ότι η φράση «δεν θα το έκανε ποτέ» δεν ισχύει για τον Βλαντιμίρ Πούτιν.

Και αυτό εγείρει ένα άβολο ερώτημα: «Δεν θα πατούσε ποτέ το κουμπί για τα πυρηνικά, έτσι δεν είναι;»

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.