Ούτε ένα ευρώ δεν αυξήθηκε 4,5 χρονια.
«Ούτε ένα ευρώ δεν αυξήθηκε 4,5 χρονια.Ούτε ένα. Αυτό που μας απασχολεί τώρα, είναι τα νοικοκυριά που δεν έχουν να πληρώσουν το ρεύμα ή αν θα είναι υψηλά η μετοχή της ΔΕΗ»;
Τα ΑΡΔακια έπαθαν εγκεφαλικά....
@Marka2
Δεν υπάρχουν σχόλια