....

....

Μεταθέσεις εκλεγμένων στην τοπική αυτοδιοίκηση



Πρόταση απέστειλε το Σωματείο Εργαζομένων του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης προς τους βουλευτές του Νομού για τους εκλεγμένους συναδέλφους στην τοπική αυτοδιοίκηση, ώστε να παραμείνουν και μετά την λήξη της θητείας τους στον τόπο τους.



 



5 σχόλια:

  1. Να παρέμβει η Ποπ εκαβ με αποχή από τα εξιτήρια και δίλεπτη στάση εργασίας όταν ψηφιστεί το νομοσχέδιο.
    Να γίνει πρόταση να παίρνουν μετάθεση όχι μόνο οι εκλεγμένοι αλλά και οι υποψήφιοι και οι συγγενείς μέχρι τρίτο βαθμό.
    Εκδούλευση εδώ και είκοσι χρόνια από όλες τις διοικήσεις και τους συνδικαλιστές εκτός από λίγες εξαιρέσεις .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το αυτί μας πήρε ότι μπορεί να ψηφιστεί μια τροπολογία και γι' αυτό σας στέλνουμε αυτό το γράμμα που όταν το λάβεις θα κλάψεις με μαύρο κλάμα, αλήθεια πού να το στείλουμε, πού έχουν φωλιά οι βουλευτές της Σαλονίκης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΙΝΑΛΟΚΟΥΛΗΣ2 Μαρ 2022, 11:14:00 π.μ.

    Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο συνδικαλιστικος ενθουσιασμός ήταν άκρατος στο Νότο με την πρόταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι, δεν ενθουσιάστηκαν με τους καθυστερημένους;

      Διαγραφή
  4. Ααααααα, όλα κι όλα!
    Οι εκλογές, εκλογές και
    τα ρουσφέτια, ρουσφέτια.
    Μη χάνουμε τους πελάτες μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.