Home/Ανδρέας Ξανθός/Ηλεία/Νοσοκομεία/ΣΥΡΙΖΑ/Ο Ανδρέας Ξανθός, τομεάρχης Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ βρίσκεται στην Ηλεία για τα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι νοσηλευτικές μονάδες του Νομού.
Ο Ανδρέας Ξανθός, τομεάρχης Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ βρίσκεται στην Ηλεία για τα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι νοσηλευτικές μονάδες του Νομού.
Ο Ανδρέας Ξανθός, τομεάρχης Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ βρίσκεται στην Ηλεία για τα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι νοσηλευτικές μονάδες του Νομού.
Επισκεφθήκαμε τα Νοσοκομεία Κρέστενας, Πύργου και Αμαλιάδας.
Η έλλειψη γιατρών, πρωτίστως, υπονομεύει τη δημόσια υγεία.
Στον νόμο μας, μέσα στην πανδημία, όχι μόνο δεν ήρθαν επιπλέον ιατροί, αλλά αντιθέτως αποχώρησαν.
Το αποτελεσμα γνωστό: το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό που έχει απομείνει παλεύει εξουθενωμένο να κρατήσει όρθιες τις νοσηλευτικές μονάδες, που έχουν αφεθεί στο έλεος τους από την κυβέρνηση.
Και χωρίς καμία αναστολή, με περίσσιο θράσος, οι κυβερνώντες πάνε και ένα βήμα παραπέρα. Επιλέγουν και σχεδιάζουν την περαιτέρω συρρίκνωση των δημοσίων δομών υγείας στην Ηλεία.
Δεν θα τους το επιτρέψουμε!
Επιδιώκουμε και θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για ενα δημόσιο, ενισχυμένο και στελεχωμένο Εθνικό Σύστημα Υγείας, που θα παρέχει επαρκείς και αξιοπρεπείς υπηρεσίες στον πολίτη.
Με αναβαθμισμένο μισθολόγιο για τους υγειονομικούς. Με την άμεση επαναπροκύρηξη θέσεων, όταν αυτές κενοθούν ή δεν καλυφθούν και με κίνητρα επιλογής και παραμονής.
Δεν υπάρχουν σχόλια