....

....

Υπ. Υγείας: Ανοίγει η πλατφόρμα για το επικουρικό πλην ιατρών

 


Σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση του Υπ. Υγείας, η ηλεκτρονική πλατφόρμα https://loipoepikouriko.moh.gov.gr/ για την υποβολή αιτήσεων λοιπού, πλην ιατρών, επικουρικού προσωπικού, θα ενεργοποιηθεί την Τρίτη 8-03-2022 στις 12.00 και η διαδικασία υποβολής θα ολοκληρωθεί την Κυριακή 20-3-2022 στις 24:00.

Για τους υποψήφιους όπου είχαν υποβάλει και κατά το παρελθόν αίτηση συμμετοχής σε παλιότερες ενεργοποιήσεις της πλατφόρμας, καλούνται από το Υπουργείο, για προσεκτική ανάγνωση της κωδικοποιημένης ΚΥΑ και των νέων οδηγιών, καθώς έχουν υπάρξει αλλαγές.

Επίσης, καλούνται να ελέγξουν τα αποθηκευμένα δικαιολογητικά τους ως προς την ισχύ τους.

Επισημαίνεται τέλος, ότι έχει αλλάξει το περιεχόμενο της Υπεύθυνης Δήλωσης (iv). Όλες οι υπεύθυνες δηλώσεις πρέπει να υποβληθούν εκ νέου με καινούρια ημερομηνία.

Αιτήσεις μπορούν να υποβάλουν κανονικά, οι υποψήφιοι που υπηρετούν με συμβάσεις διάρκειας τριών (3) μηνών σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 50 του ν.4825/2021 (Α΄157), για αναπλήρωση του ανεμβολίαστου προσωπικού.


epoli.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.