Στα χέρια των Ρώσων η Χερσόνα μετά από σκληρές μάχες. Βίντεο με ρωσικές δυνάμεις και στρατιωτικά οχήματα να περιπολούν
Υπό τον έλεγχο της Μόσχας βρίσκονται από χθες το πυρηνικό εργοστάσιο της Ζαπορίζια όπως ανακοίνωσε ο ΟΗΕ αλλά και η Χερσώνα, η μεγαλούπολη της νότιας Ουκρανίας ενώ το Κίεβο πλήττεται από σφοδρές εκρήξεις.
Στο βίντεο φαίνεται ο ρωσικός στρατός να έχει μπει μέσα στην πόλη και να κάνει περιπολίες.
Στην πόλη επιβλήθηκε από το ρωσικό στρατό περιορισμός της κυκλοφορίας από τις 8 μ.μ. έως τις 6 το πρωί εκτός από τα αυτοκίνητα που μεταφέρουν τρόφιμα, φάρμακα και άλλα είδη πρώτης ανάγκης τα οποία θα επιτρέπεται να εισέρχονται στην πόλη.
Οι δημόσιες συγκοινωνίες πρόκειται να επανεκκινήσουν σύντομα και οι πεζοί καλούνται «να περπατήσουν ένας- ένας, το πολύ δύο».
Ο επικεφαλής των περιφερειακών αρχών Γκενάντι Λαχούτα ανέφερε μέσω Telegram ότι «οι δυνάμεις κατοχής (ο ρωσικός στρατός) βρίσκονται σε όλες τις συνοικίες της πόλης και είναι πολύ επικίνδυνες». Ο δήμαρχος της πόλης των 290.000 κατοίκων Ιγκόρ Κολιχάγεφ ανέφερε ότι συνομίλησε με τους «ένοπλους επισκέπτες», υπονοώντας, χωρίς να κατονομάσει, τους ρώσους στρατιωτικούς. Αποκλεισμένη από τις ρωσικές δυνάμεις είναι και η Οδησσός,
Ο δήμαρχος της πόλης Ιγκόρ Κολικάγεφ επιβεβαιώσε την Τετάρτη το βράδυ ότι Ρώσοι στρατιώτες είχαν αναπτυχθεί στους δρόμους της πόλης και ότι εισέβαλαν νωρίτερα στο δημοτικό συμβούλιο. Προέτρεψε τους Ρώσους στρατιώτες να μην πυροβολούν αμάχους και απηύθυνε έκκληση στους πολίτες να μην συναθροίζονται σε εξωτερικούς χώρους και να μην κυκλοφορούν τη νύχτα στους δρόμους.
«Δεν έχουμε στρατιωτικές δυνάμεις στην πόλη, μόνο άμαχους… Ανθρώπους που θέλουν να ΖΗΣΟΥΝ», αναφέρει σε ανακοίνωση ο δήμαρχος της πόλης.
Δεν υπάρχουν σχόλια