Στη Χερσώνα μπήκε ο ρωσικός στρατός, κατά την έκτη μέρα της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία.

«Στις εισόδους της Χερσώνας, ο ρωσικός στρατός εγκατέστησε σημεία ελέγχου. Είναι δύσκολο να ειπωθεί πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση», ανέφερε πριν λίγο ο Ιγκόρ Κολιχάγεφ, δήμαρχος της πόλης, προσθέτοντας ότι «η Χερσώνα είναι και θα παραμείνει ουκρανική».

«Βρίσκομαι στο γραφείο μου για να συντονίσω τις δημοτικές υπηρεσίες ώστε να ξυπνήσετε σε μια πόλη σχετικά ειρηνική», πρόσθεσε, παροτρύνοντας τους κατοίκους να παραμείνουν «ήρεμοι και προσεκτικοί» και να μη βγουν από τα σπίτια τους κατά τη διάρκεια της απαγόρευσης της κυκλοφορίας.


#Ukrainian media report that the aggressor's infantry has entered #Kherson from the east and is moving deeper into the city.
3 χιλ.
Απάντηση
Κοινοποίηση


tvxs.gr