....

....

Δραματική καταγγελία από Ελληνίδα στην Ουκρανία: «Ο πρόξενος μας άφησε εδώ, σηκώθηκε και έφυγε» (Video)

«Δεν έχει πάρει κανένα τηλέφωνο. Σηκώθηκε και έφυγε. Μας έχει αφήσει όλους εδώ. Αυτός ο άνθρωπος μας έχει αφήσει εδώ» - Κραυγή οργής από Ελληνίδα στη Μαριούπολη 


Δραματική είναι η καταγγελία μιας Ελληνίδας κατοίκου της Μαριούπολης η οποία ανέφερε ότι ο Έλληνας πρόξενος έφυγε και τους άφησε πίσω αβοήθητους ενώ η πόλη βομβαρδίζεται

Μιλώντας στο Mega, η Βαλεντίνα Πασκάλ, είπε το εξής: «Το κονβόι που έχει φύγει, ο πρόξενος που έχει φύγει από τη Μαριούπολη, με ποιο δικαίωμα μας έχει αφήσει όλους εδώ που έχουμε δηλώσει τα ονόματα; Δεν έχει πάρει κανένα τηλέφωνο. Σηκώθηκε και έφυγε. Μας έχει αφήσει όλους εδώ. Αυτός ο άνθρωπος μας έχει αφήσει εδώ».

«Έχουμε δηλώσει τα ονόματά μας. Έχουμε ελληνικά χαρτιά. Μετά κλείσανε τα τηλέφωνα και τους έψαχνα. Έχω ένα βίντεο πώς έφυγε ο πρόξενος. Ήταν το πρόσωπο της Ελλάδας, έχει πρόσωπο;», τόνισε.



«Γίνεται ένας χαμός. Τόσο φόβο δεν περίμενα ποτέ ότι θα νιώσω στη ζωή μου», λέει η Β. Πασκάλ.

Όπως είπε, αυτή τη στιγμή δεν έχουν ρεύμα, ούτε νερό, ούτε πετρέλαιο,ενώ ο κόσμος φτιάχνει φωτιές στο δρόμο για να φτιάξει φαγητό.

Ακόμα, τόνισε ότι 1.200 παιδιά, Έλληνες ομογενείς, από το χωριό Σαρτανάς βρίσκονται σε υπόγειο κατάστημα στη Μαριούπολη. 


koutipandoras.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.