....

....

Πασχάλης Τόσιος: Ήθελα να’ξερα δεν ντρέπονται;;


Ο Πασχάλης Τόσιος (μέλος του ΠΑΣΟΚ Σερρών) σχολιάζει την παρουσία βουλευτών της ΝΔ, της Αντιπεριφέρειας και Δημάρχων της ΠΕ Σερρών στην θεμελίωση της νέας ψυχιατρικής κλινικής στο νοσοκομείο Σερρών, με την τραγική έλλειψη προσωπικού στο Νοσοκομείο που δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην παροχή υπηρεσιών υγείας στους πολίτες των Σερρών:

Αναρωτιέμαι από που πηγάζει το απίστευτο θράσος αυτού του πολιτικού προσωπικού .
Συγκεντρώθηκαν χωρίς ντροπή για την τοποθέτηση μαρμαρένιας πλάκας για την μελλοντική ανέγερση ψυχιατρικής κλινικής.

Ήθελα να ήξερα δεν γνωρίζουν αυτοί οι κύριοι ότι εδώ και χρόνια το Νοσοκομείο υπολειτουργεί ,ότι υπάρχει έλλειψη γιατρών και νοσηλευτικού προσωπικού. Δεν γνωρίζουν αυτοί οι κύριοι ότι όλο αυτό το διάστημα της πανδημίας στο νοσοκομείο μας παρατηρήθηκε έλλειψη κρεβατιών εντατικής ;;Δεν γνωρίζουν για το υψηλό ποσοστό θνησιμότητας όσων νοσηλεύτηκαν ;;
Δεν γνωρίζουν για το τεράστιο πρόβλημα και την υποβάθμιση των σταθμών του ΕΚΑΒ ;;
Επιτέλους κύριοι μην υποτιμάτε την νοημοσύνη των Σερραίων.

Ασχοληθείτε επιτέλους με τα σημαντικά προβλήματα που έχει ο τόπος και σταμάτησε να λειτουργείτε ως ντίλερ και να κάνετε μπίζνες στην πλάτη των πολιτών.
Αιδώς Αργείοι


anexartitos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.