....

....

Πρόσκληση ενδιαφέροντος για την κάλυψη του Τομέα Καρπάθου


Σας ενημερώνουμε ότι, λόγω των αυξημένων υπηρεσιακών αναγκών και των εκτάκτων καταστάσεων που έχουν προκύψει λόγω της πανδημίας Covid-19, προγραμματίζεται εθελοντική μετακίνηση δύο (02) Πληρωμάτων Ασθενοφόρων- Διασωστών από τα Παραρτήματα του ΕΚΑΒ στον Τομέα Καρπάθου του ΕΚΑΒ Μυτιλήνης  από Ιούνιο έως και Αύγουστο.

Όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν θα πρέπει να το δηλώσουν με αίτησή τους προς στα Γραφεία Διευθυντών Παραρτημάτων έως τις 18-05-2022. Οι Διευθυντές να αποστείλουν τις αιτήσεις στο Γραφείο Προέδρου ανεξαρτήτως σύμφωνης γνώμης ή μη (αναφέροντας ωστόσο στις απόψεις τους). Στην αίτηση θα αναγράφεται τηλέφωνο επικοινωνίας, το Παράρτημα και ο Τομέας στον οποίο ανήκει ο υπάλληλος και το χρονικό διάστημα. Η υπηρεσία θα καταβάλλει προσπάθεια για τη διαμονή και την διατροφή των συμμετεχόντων. Η κάλυψη θα πραγματοποιηθεί κατά προτεραιότητα από υπαλλήλους του ΕΚΑΒ, οι οποίοι  διαθέτουν κατάλυμα στην περιοχή.

Σύμφωνα με το Ν.4336/2015 στις τροποποιήθηκε με το Ν.4486/07-08-2017, η ημερήσια αποζημίωση δαπάνης διατροφής θα καταβληθεί, εφόσον οι μετακινήσεις του κάθε υπαλλήλου δεν υπερβαίνουν τα ετήσια όρια τα οποία προβλέπει η κείμενη νομοθεσίααπό τη Διεύθυνση στην οποία ανήκει ο κάθε υπάλληλος. Οι αρμόδιες Διευθύνσεις στις οποίες ανήκουν οι μετακινούμενοι υπάλληλοι, είναι υπεύθυνες για την τήρηση των ανωτέρω.

Ο  ΠΡΟΕΔΡΟΣ  ΤΟΥ  ΕΚΑΒ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ  Π.  ΠΑΠΑΕΥΣΤΑΘΙΟΥ

Σύνδεσμος προς το έγγραφο

ekabitikanews.blogspot.com 

12 σχόλια:

  1. Αρχίσανε οι ηρωικές καλύψεις; Κορόιδα τώρα θα σας πουν ότι δεν βγαίνουν οι άδειες στον τομέα σας. Έτοιμες οι απαντήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βγαίνει πρόσκληση ενδιαφέροντος για κάθε μετακίνηση; Δεν το κανονίζουν τα γραφεία των κατά τόπους κομματαρχών-συνδικαλιστών στο προφορικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, βγαινει προσκληση για το ΞΕΚΑΡΦΩΜΑ και μετα παιρνουν τηλεφωνο οι κομματαρχες και δινουν τα ονοματα ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥΣ.

      Διαγραφή
    2. Και μετά απορούμε όλοι μαζί γιατί δεν γίνονται προσλήψεις, κορόιδα.

      Διαγραφή
  3. Γνωστό το κόλπο, ήδη ξεκίνησαν οι μετακινήσεις και τα φερέφωνα έπιασαν στασίδι στην επαρχία για να ψαλιδίσουν τις καλοκαιρινές άδειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να δεις σε ποιον τομές ήταν που πηγαίνανε χαρτιά από γιατρό και καθόντουσαν στο τηλέφωνο αλλά το καλοκαιράκι.... οοουυυυ Μύκονος!!!!!!!!! πλήρωμα έξω!!!!!!!! κορόιδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι φωνάζετε; Εσείς δεν αφήσατε τα σωματεία σας να ασχοληθούν με τις καλύψεις; Δεν πήγατε να παρακαλεσετε μια φορά να πάτε; Έτσι για να μπείτε στο μάτι του συναδέλφου; Η πρόσκληση λέει ούτε την σύμφωνη γνώμη του διευθυντή. Φτάσαμε στο σημείο να έχει άποψη ο υπεύθυνος τομέα, το κάθε κομματοσκυλο. Στα νησιά χρειάζονται λεφτά....και να μην έχεις υποχρεώσεις.τα λεφτά αργείς να τα πάρεις. Ακόμα υπάρχουν γραφεία κίνησης που δεν επιτρέπουν να πάρεις το αυτοκίνητο σου κοντά. Δεν είναι όλα στην ζωή Μύκονος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω δάκρυ, πραγματικά με γονατησες. Τι Δράμα είμαι αυτό να μην σε αφήνει το γράφειο κινήσεως να πάρεις το αυτοκίνητο σου, μη συνεχιζεις

      Διαγραφή
  6. Για τη σύνθεση του υπηρεσιακού συμβουλίου δε βλέπω να σχολιάζει κανένας ; Θυμίζει άλλες εποχές …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΙΝΑΛΟΚΟΥΛΗΣ11 Μαΐ 2022, 11:57:00 μ.μ.

    Εκεί βάζουμε όποιον γουστάρουμε κι άμα σας αρέσει!
    Λειψανδρία στο ΕΚΑΒ και κάνουμε μεταγραφές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βλέπω επανάληψη της Μεγάλης πέμπτης με την περιβόητη Σοφία …για όσους θυμούνται …χ..χ…χ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με την επιφοίτηση πάντα του Αγίου Πνεύματος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.