....

....

Εκπαίδευση στο Δημαρχείο Νέου Μοναστηρίου, από το ΕΚΑΒ Θεσσαλίας


Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε σήμερα στην αίθουσα συνεδριάσεων του πρώην δημαρχείου Νέου Μοναστηρίου, εκπαιδευτικό σεμινάριο πρώτων βοηθειών,από εκπαιδευτές διασώστες του ΕΚΑΒ Λάρισας και του ΕΚΑΒ Καρδίτσας.

Το σεμινάριο συνδιοργανώθηκε από την κοινότητα,τον επιμορφωτικό Σύλλογο,και τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων για το Γυμνάσιο με Λυκειακες τάξεις Νέου Μοναστηρίου.

Ως πρόεδρος της κοινότητας,και του Συλλόγου, ευχαριστούμε θερμά όλους τους διασώστες για το χρήσιμο εκπαιδευτικό σεμινάριο,τους καθηγητές για την αποδοχή της πρόσκλησης αλλά και τους μαθητές για το ενδιαφέρον τους.






3 σχόλια:

  1. Μπράβο στον πρόεδρο, εξελίχθηκε έμαθε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ετυμολογία

    Επεξεργασία
    θύμα < (διαχρονικό δάνειο) αρχαία ελληνική θῦμα (ζώο για θυσία) < θύω

    Κάποιος να το δείξει στον αρχιεκπαιδευτή ώστε να καταλάβει την διαφορά μεταξύ του τι είναι θύμα και τι ασθενής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάποιοι από τους παρισταμένους και περιφερομενους επι της σκηνής, έχουν αναλάβει θέσεις υπευθύνου και Γραφείο Κίνησης στο Παράρτημα και στους τομείς του.
    Φαντάζομαι ότι η παρουσία τους εκεί, εκπαιδευτών και λοιπών, προϋποθέτει ότι είναι σε ρεπό και δεν έχουν αφήσει κλειδωμένα τα γραφεία τους ή να είναι εις βάρος άλλων συναδέλφων, π.χ. έχουν "κόψει" ρεπό για να πραγματοποιηθεί το πρόγραμμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.