....

....

Μεγάλα λόγια και επικοινωνιακές φανφάρες αλλά το πρόβλημα με το ΕΚΑΒ παραμένει.

 Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και εξωτερικοί χώροι

 

Μετά από πολλές καταγγελίες από πολλούς συνδημότες μας, ανάδειξη του θέματος από εμάς, συζήτηση στο Δημοτικό συμβούλιο με πρωτοβουλία της αντιπολίτευσης, δυστυχώς το πρόβλημα με την υπολειτουργία του σταθμού του ΕΚΑΒ στην Κοίμηση παραμένει άλυτο.
 
Ο Δήμαρχος πέρα από μια συνάντηση με τον διευθυντή του ΕΚΑΒ πριν από δύο μήνες, αμέσως μετά το τραγικό συμβάν με την νεαρή μητέρα στο Γεφυρούδι, δεν δείχνει ικανός να μπορεί ή να θέλει να κάνει κάτι.
 
Αν έχουν στερέψει οι ιδέες του, ας υιοθετήσει την πρόταση της αντιπολίτευσης και ας καλέσει όλο το πολιτικό προσωπικό του Νόμου σε μια συνάντηση ώστε να υπάρξει εξεύρεση λύσης και ανάληψη ευθύνης για την τραγική κατάσταση που επικρατεί.
 
Το πρόβλημα αφορά ανθρώπινες ζωές, αφορά την ποιότητα ιατρικής φροντίδας που πρέπει να απολαμβάνουν οι δημότες μας.
 
Αναρωτιόμαστε πραγματικά γιατί ο δήμαρχος δεν αναλαμβάνει ουσιαστικές πρωτοβουλίες, δεν αντιδρά. 
 
Δεν θέλουμε να πιστεύουμε πως θέτει σε πρώτη επιλογή να είναι αρεστός στα κυβερνητικά και δεξιά στελέχη του νόμου από το να προτάξει και να αγωνιστεί για ένα τόσο σημαντικό πρόβλημα που αφορά των δήμο μας.
 
Θα επανέλθουμε..
 

 

 

facebook.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.