....

....

Σέρρες: “Χάθηκε συμπολίτης μας” – Έχουμε ασθενοφόρο, δεν έχουμε οδηγό”- video


Ένας νέος άνθρωπος χάθηκε σήμερα στην Ροδόπολη Σερρών. “Θα μπορούσε να σωθεί εάν υπήρχε οδηγός να οδηγήσει το ασθενοφόρο και να τον μεταφέρει στο Νοσοκομείο”, καταγγέλλει στο Επιλογές, η κα Υφαντίδου Λαμπρινή που ήταν παρούσα στο περιστατικό

“Παρόλο που οι γιατροί του Κέντρου Υγείας έκαναν ότι μπορούσαν για να τον σώσουν, τελικά δεν τα κατάφεραν. Στην Ροδόπολη υπάρχει ασθενοφόρο, το οποίο βρίσκεται παρκαρισμένο μπροστά στο Κέντρο Υγείας, αλλά δεν υπάρχει οδηγός για να το οδηγήσει”, τονίζει έξαλλη η κα Υφαντίδου.

Δείτε τι είπε στο Επιλογές και στην Ελένη Μωραΐτη

  

epiloges.tv


 Σήμερα ένας 46χρονος κάτοικος σε περιοχή του δήμου Σιντικής κατέληξε μετά από καρδιακό επεισόδιο.


Ο άτυχος άνδρας μεταφέρθηκε από τους οικείους του στο Κέντρο υγείας Ροδόπολης όπου οι γιατροί κατέβαλλαν υπεράνθρωπες προσπάθειες να τον κρατήσουν στη ζωη. Ενώ κρίθηκε απαραίτητη η μεταφορά του στο νοσοκομείο. Το ασθενοφόρο του κέντρου υγειας Ροδόπολης  δεν μετακινήθηκε λόγω έλλειψης οδηγου. Από τον σταθμο της Κοίμησης δεν υπήρχε ασθενοφόρο. Έτσι κλήθηκε ασθενοφόρο από την πόλη των Σερρών το οποίο όταν έφτασε ο άνδρας είχε καταλήξει.


Υ.Γ Επιτέλους κ.Κουτσάκη και κ.Δουμουχτσίδη κάντε κάτι.Δεν μπορείτε να κλείνετε τα μάτια σας μπροστά σε όσα συμβαίνουν !!


 facebook.com

4 σχόλια:

  1. Οι άνθρωποι ακόμα προσπαθούν να σώσουν κόσμο με οδηγούς. Από εντυπώσεις χορτάσαμε. Προεκλογικά η κυρία εξοργηστικε. Πάντα κάνω συνειρμούς με τους οδηγούς περιπολικού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πρόσληψη στα Κέντρα Υγείας γίνεται πάντα με Διασώστες απόφοιτους των ΙΕΚ.
      Βλέπεις να γίνονται προσλήψεις;

      Διαγραφή
    2. Τα ξέρω αυτά που λες. Αναφέρωμαι στην εμπεδομενη άποψη ορισμένων περί οδηγού ασθενοφόρου. Από τη μια είναι εξοργησμενοι και από την άλλη θέλουν οδηγό. Ότι τα πραγματα πήγανε μπροστά δεν το καταλαβανε.

      Διαγραφή
  2. Τρεις φορές ανακοινώθηκε ότι το φεκ για προσλήψεις στάλθηκε στο Υπουργείο. Δεν πιστεύεται δύσπιστοι; Λέτε ψεύτη τον Άρχων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.