....

....

Απολύσεις, μείωση συντάξεων, 12ωρη εργασία, δουλειά 7 μέρες τη βδομάδα,


Ανατριχίλα! Δείτε τι μας περιμένει αν βγει ο Μητσοτάκης.
Απολύσεις, μείωση συντάξεων, 12ωρη εργασία, δουλειά 7 μέρες τη βδομάδα, 4ο Μνημόνιο









2 σχόλια:

  1. 7 μέρες εργασία και 12 ώρες, έτσι θα κάνουμε και όλα τα εξιτήρια. Εξιτήρια δε θέλετε; Ρεπό θα παίρνει όποιος περνάει από τον υπεύθυνο προγράμματος για να καταθέσει δηλώσεις υπέρ της διοικήσεως. Το ρεπό (1 κάθε 15 χρόνια) θα είναι βέβαια τιμητικό για την αυθόρμητη αγάπη και προσήλωση στην κυβερνητική προσπάθεια, την οποία εφαρμόζουν στη πράξη οι κατέχοντες τα κόζια, με την αξία τους βεβαίως. Τις ημέρες των επίσημων αργιών οι οδηγοί-τραυματιοφορείς του ΕΚΑΒ θα μπορούν να καλούν τις οικογένειες τους και συγγενείς μέχρι δευτέρου βαθμού στον χώρο της υπηρεσίας όσο αυτοί θα κάνουν τα εξιτήρια και τα τροχαία συμβάντα. Όταν κάποιος τραυματιοφορέας του ΕΚΑΒ ασθενήσει θα αναπληρώνει τις ημέρες αυτές με ημέρες μετά την συνταξιοδότηση του. Η λέξεις ρεπό, καλοκαιρινή άδεια, αιμοδοτική, γονική, άδεια κυήσεως, εκπαιδευτική άδεια και ότι άλλο παραπέμπει σε άδεια και ανούσια απουσία από το ΕΚΑΒ θα σβηστούν από το Ελληνικό λεξικό για να μην δημιουργούν δυσάρεστη διάθεση στους υπευθύνους των τομέων και παραρτημάτων του ΕΚΑΒ καθώς και για να βελτιωθεί το βιοτικό επίπεδο των υπευθύνων προγραμμάτων, που και αυτοί με την αξία τους δίνουν μάχη για μια καλύτερη Ελλάδα. Οι βλάβες και ζημίες στα ασθενοφόρα θα πληρώνονται από οδηγούς και τραυματιοφορείς για να βάλουν μυαλό όπως προτείνει χρόνια τώρα υπεύθυνος βορειοελλαδίτης. Αυτόματα καταργείται η δυνατότητα να οργανωθούν συνδικαλιστικά οι οδηγοί και τραυματιοφορείς. Αυξάνεται με αυτόν τον έξυπνο τρόπο το ετήσιο εισόδημα τους λόγω κατάργησης των εισφορών στα σωματεία. Η εκπαίδευση ΙΕΚ και συνεχιζόμενη απαγορεύεται διότι οι αποστάσεις είναι κοντινές και με την εκπαίδευση παίρνουν τα μυαλά σας αέρα, άσε που εκπαιδευτική βαθμίδα ΙΕΚ δεν υπάρχει άρα όσοι το τελειώσατε δεν ισχύει αυτό που κάνατε δυο χρόνια. Οι λέξεις ΣΕΠΕ, καταγγελία, απεργία αποχή από δευτερογενείς, οφειλόμενες αποδοχές δεν επιτρέπονται για να μην δημιουργούν εντάσεις μεταξύ εργαζομένων. Ξεκινάμε έτσι και βλέπουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λέει και κατι άλλο, το κλασικό εργασία και στο μέλλον συνταξιοδότηση από την ίδια εργασία δεν ισχύει, ξεχάστε το, οπότε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.