....

....

ΕΚΑΒ και Κέντρα Υγείας υπολειτουργούν στο Δήμο Πάργας


Ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Μπάρκας Κωνσταντίνος καταθέτει προς τον Υπουργό Υγείας την Επιστολή του Δημάρχου Πάργας, κ. Ζαχαριά, με την οποία αναδεικνύονται τα σοβαρά προβλήματα λειτουργίας των μονάδων Υγείας, που βρίσκονται στα όρια αρμοδιότητας του Δήμου Πάργας, δηλαδή το Κέντρο Υγείας Καναλακίου, το Κέντρο Υγείας Πάργας και ο Σταθμός του ΕΚΑΒ στο Τοπικό Διαμέρισμα Μεσοποτάμου, τα οποία σχετίζονται με τον τρόπο που σχεδιάζεται η κάλυψη των υπηρεσιών Υγείας στην ευρύτερη περιοχή, έχοντας όμως ως αποτέλεσμα την έλλειψη σε ιατρικό κυρίως προσωπικό στις δομές Υγείας του Δήμου Πάργας.

Ειδικότερα, όπως επισημαίνεται στην Επιστολή του Δημάρχου Πάργας, η λειτουργία των Κέντρων Υγείας στον Δήμο διασαλεύεται για άλλη μια φορά με τις μετακινήσεις ιατρών για την κάλυψη αναγκών Νοσοκομείων εντός και εκτός της Περιφερειακής Ενότητας Πρέβεζας, που δημιουργούν σημαντικό πρόβλημα και ακυρώνουν ουσιαστικά την προσπάθεια για την ενίσχυση της Πρωτοβάθμιας Υγείας. Η πρακτική αυτή που έχει ακολουθηθεί στο συγκεκριμένο θέμα διαχρονικά, αποδυναμώνει τα Κέντρα Υγείας και οδηγεί στην παραίτηση ιατρών, που αποχωρούν οριστικά από το Εθνικό Σύστημα Υγείας.

Επιπλέον, ο σταθμός του ΕΚΑΒ Μεσοποτάμου υπολειτουργεί, καθώς στελεχώνεται με μόνο δυο βάρδιες για πέντε ημέρες, δημιουργώντας σοβαρά προβλήματα στην διαμετακομιδή των επειγόντων περιστατικών, κάτι που ήδη έχει στοιχήσει σε ανθρώπινες ζωές.


epiruspost.gr

4 σχόλια:

  1. Ο ερωτών βουλευτής που ήταν και μέλος της κυβέρνησης δεν πρόλαβε να τα επανδρώσει με μόνιμο προσωπικό? Πέντε χρόνια κυβερνούσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι επανδρώθηκε την πενταετία, ξηλώθηκε από τις επιλογές των κομματαρχών της Ν.Δ. με το καλημέρα.

      Διαγραφή
  2. Ενώ οι κομματάρχες του ΣΥΡΙΖΑ αντί να κάνουν μόνιμες προσλήψεις ή μεταθέσεις αρκέστηκαν στις προσωρινές μετακινήσεις και στις συμβάσεις για λίγα εξάμηνα. Για να έχουν ομήρους τους εργαζόμενους και να πάρουν τους ψήφους τους. Εαν τους είχατε μονιμοποιήσει δεν θα υπήρχε πρόβλημα στελέχωσης σήμερα. Είστε ίδιοι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνιμες προσλήψεις έκανε μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ. Από κει και πέρα μόνο επικουρικό προσωπικό.
      Σε κάθε περίπτωση άλλο το τυφλό μίσος για την Αριστερά, κι άλλο το να μιλάμε με επιχειρήματα χωρίς ψέματα.

      Διαγραφή

Από το Blogger.