....

....

ΚΑΙ ΕΓΩ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΙΜΑΙ...!!!

 

 

Tον καλλιτέχνη τον οδηγεί η ελευθερία της έκφρασης και τον ζει το κοινό του

 


youtube.com

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.