....

....

Καταγγελία στην «Π»: Πήγε να τυφλωθεί, κατηγορεί το ΕΚΑΒ – Το ασθενοφόρο δεν πήγε ποτέ στις Ιτιές

Σε μεγάλη περιπέτεια μπήκε την περασμένη Πέμπτη ο Γιάννης Καραβανίδης την ώρα που έβαφε κάγκελα στην αυλή του σπιτιού του, στην περιοχή των Ιτεών.


Δεν ανταποκρίθηκε το ΕΚΑΒ, αλλά ευτυχώς προσφέρθηκε ένας γείτονας και μετέφερε στο νοσοκομείο συνταξιούχο νοσηλευτή, ο οποίος κινδύνεψε να τυφλωθεί!

Σε μεγάλη περιπέτεια μπήκε την περασμένη Πέμπτη ο Γιάννης Καραβανίδης την ώρα που έβαφε κάγκελα στην αυλή του σπιτιού του, στην περιοχή των Ιτεών.

Το κουτί με διαλυτικό, σύμφωνα με μαρτυρία του «εξερράγη» και το υγρό τον «κτύπησε» στα μάτια! Εξιστορεί στην «Π» συγκλονισμένος ακόμη και σήμερα: «Ενιωσα να χάνω το φως μου! Είπα στη γυναίκα μου να τηλεφωνήσει, ώστε να έλθει αμέσως ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Απάντησαν ότι δεν υπήρχε διαθέσιμο ασθενοφόρο! Πήρα το ακουστικό και είπαν και σε μένα ότι ο συντονιστής του ΕΚΑΒ δεν έχει τη δυνατότητα να στείλει όχημα.

Ημουν απελπισμένος και πρόχειρα αντιμετώπιζα το κάψιμο με νερό. Ευτυχώς ήταν κοντά ένας γείτονας και φίλος, ο οποίος με μετέφερε εσπευσμένα στο νοσοκομείο ‘’Αγιος Ανδρέας’’. Εκεί έτυχα άμεσης φροντίδας…».

Ο Γιάννης Καραβανίδης παίρνει μια ανάσα και συνεχίζει: «Δύο ολόκληρες ώρες με ορούς κατέβαλαν οι γιατροί και νοσηλευτές συγκινητικές προσπάθειες για να γλυτώσω τα χειρότερα. Ηταν οξύ το έγκαυμα από διαλύτη, όπως κατέγραψαν και στο βιβλίο συμβάντων. Εδειξαν οι άνθρωποι τεράστιο ενδιαφέρον και τους ευχαριστώ ολόθερμα…».

Ο συνταξιούχος νοσηλευτής κυριολεκτικά λαχτάρισε, αλλά ευτυχώς μετά από 4 μέρες έχει συνέλθει. Εχει, όμως, την απορία: «Πώς είναι δυνατόν ένας συντονιστής του ΕΚΑΒ να καθορίζει την υγεία και τις ζωές μας; Δεν περίμενα τέτοια αδιαφορία. Και το λέω, διότι σε νεότερη επικοινωνία μου με το ΕΚΑΒ δεν πείσθηκα ότι δεν υπήρχε διαθέσιμο ασθενοφόρο…».

pelop.gr 

3 σχόλια:

  1. Ηταν και στον τομεα υγειας, τι να πουμε?
    Θα ελλειπε φαινεται το ασθενοφορο εφημεριας της συγκεκριμενης πολυκατοικιας σε αλλο σημα εκεινη την ωρα.
    Δεν ξερει ο κυριος ποσο ασθενοφορα υπαρχουν για ολη την Ελλαδα και ποσες χιλιαδες κλησεις καθημερινα?
    Ευσεβεις ποθοι ολων των πολιτων καθε σπιτι και ενα ασθενοφορο,ενα πυροσβεστικο και ενα περιπολικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απο ποτε εγινε ΠΟΤΕ το Ι.Μ προ αφιξεως?
    Μας δουλευετε εδω μεσα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "τό ένας Συντονιστής"... κάτι μου λέει για...inside job.... τώρα τελευταία στήν Πάτρα... δίνουν πολλά ρεπορτάζ
    .. καί ιδικά αυτό προβολής.... γενικός κάτι βρωμάει εδώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.