Γιατί άδειασαν τα έδρανα της ΝΔ στην δευτερολογία Μητσοτάκη;
Αίσθηση αλλά και αρκετά σχόλια προκάλεσε η εικόνα των άδειων εδράνων στην πλευρά της κοινοβουλευτικής ομάδας της ΝΔ κατά τη διάρκεια της δευτερολογίας και τριτολογίας του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Είναι χαρακτηριστική η σύγκριση της εικόνας της κοινοβουλευτικής ομάδας του κυβερνώντος κόμματος στην πρωτολογία, στη δευτερολογία και στην τριτολογία του πρωθυπουργού.
Η εικόνα της κοινοβουλευτικής ομάδας στην αρχή της πρωτολογίας Μητσοτάκη
Η εικόνα της κοινοβουλευτικής ομάδας στην αρχή της δευτερολογίας Μητσοτάκη

Η εικόνα της κοινοβουλευτικής ομάδας στην αρχή της τριτολογίας Μητσοτάκη
Η εικόνα της κοινοβουλευτικής ομάδας της ΝΔ στο τέλος της πρωτολογίας Μητσοτάκη
Η εικόνα της κοινοβουλευτικής ομάδας της ΝΔ στο τέλος της δευτερολογίας Μητσοτάκη
Η εικόνα της κοινοβουλευτικής ομάδας της ΝΔ στο τέλος της τριτολογίας Μητσοτάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια