....

....

Δικαιώνεται η πολιτική Μητσοτάκη στην Υγεία- Περιπολικό βοηθά ασθενή με κόβιντ εντός νοσοκομείου!



Γνωστή Γιαννιώτισσα υπεβλήθη σε εγχείρηση σε νοσοκομείο της πόλης και κατά την μετεγχειρητική περίοδο προσβλήθηκε από κορωνοϊό.
Μεταφέρθηκε σε θάλαμο κόβιντ και της δόθηκε τηλέφωνο για να επικοινωνεί με το νοσηλευτικό προσωπικό, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
-Άλλωστε σας βλέπουμε από τις κάμερες, της ειπώθηκε.
Η νοσούσα κάποια ώρα δίψασε και άρχισε να κάνει νοήματα στην κάμερα αλλά δεν υπήρχε καμιά ανταπόκριση. Μετά από 2 ώρες προσπάθειας και αφού δεν υπήρχε ανταπόκριση αποφάσισε να χρησιμοποιήσει το τηλέφωνο με το ίδιο δυστυχώς ανεπιτυχές αποτέλεσμα.
Δεν της απαντούσε κανείς!. Απελπισμένη παίρνει το 100 και με την επέμβασή του λύνεται το πρόβλημα. Της εξηγήθηκε, ότι η νοσηλεύτρια κουρασμένη της έδωσε νούμερο τηλεφώνου με λάθος ένα στοιχείο του αριθμού.
Το περιστατικό αποτελεί μια απάντηση σε όσους διαμαρτύρονται, ότι η κυβέρνηση, αντί να διορίσει περισσότερους νοσηλευτές, διορίζει αστυνομικούς και αγοράζει συνέχεια αστυνομικά αυτοκίνητα, αποδεικνύοντας την ορθότητα των επιλογών του κ. Μητσοτάκη.

Υπερήφανος Νεοδημοκράτης

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.