Κραυγή αγωνίας από το ΕΚΑΒ Κω - ''Αντιμετωπίζουμε πολύ σοβαρό πρόβλημα. Το προσωπικό μας έχει μειωθεί ραγδαία''
Η ανακοίνωση του Τομέα ΕΚΑΒ ΚΩ
Το τελευταίο διάστημα ολόκληρη η τοπική κοινωνία της Κω έχει γίνει μάρτυρας της ραγδαίας αύξησης των σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων αλλά και των πολλών καθημερινών περιστατικών που χρήζουν παροχής βοήθειας από το ΕΚΑΒ. Τα περιστατικά αυτά είναι ιδιαίτερα αυξημένα την περίοδο αυτή, ιδίως λόγω της αύξησης του αριθμού των τουριστών, ο οποίος αναμένεται να ανέβει ακόμα περισσότερο μέσα στους επόμενους μήνες. Καθημερινά καλούμαστε να ανταποκριθούμε σε μία πληθώρα περιστατικών, και να καλύψουμε ολόκληρο το νησί της Κω.
Δυστυχώς, ως τροχοπέδη στην μεγάλη αύξηση των περιστατικών έρχεται να προστεθεί η υποστελέχωση του ΕΚΑΒ Κω. Πλέον, το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε στη Κω είναι πολύ σοβαρό, αφού το προσωπικό μας έχει μειωθεί ραγδαία.
Έχουμε πια αγανακτήσει από τις υποσχέσεις που έχουμε λάβει από τους αρμόδιους το τελευταίο διάστημα, ότι δήθεν θα μας βοηθήσουν, ότι θα ενισχυθεί περισσότερο ο τομέας της Κω .
Εμείς, έχουμε στείλει επανειλημμένως επιστολές προς κάθε αρμόδιο φορέα, ενημερώνοντας για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε. Όμως, όχι μόνο δεν έχουν ικανοποιηθεί τα –αυτονόητα- αιτήματά μας. Τα ασθενοφόρα αδυνατούν να καλύψουν ολόκληρο το νησί, ιδιαίτερα κατά τους θερινούς μήνες όπου ο πληθυσμός αυξάνεται εξαιτίας των τουριστών, αλλά και των περισσότερων περιστατικών γενικότερα.
Ποια είναι όμως η βοήθεια που έχουμε λάβει; Ποιος επιτέλους θα ασχοληθεί με εμάς; Μιλάμε για ανθρώπινες ζωές!!!
Δεν ζητάμε εξηγήσεις και υποσχέσεις. Απαιτούμε άμεση ενίσχυση προτού να θρηνήσουμε κι άλλα θύματα εξαιτίας της υποστελέχωσής μας .
Επιπροσθέτως, εκκρεμεί και η πρόσληψη επικουρικών διασωστών-πληρωμάτων ασθενοφόρων, από τον περασμένο Μάϊο, σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις που λαμβάναμε τότε. Τελειώνει και ο Ιούλιος και ακόμη δεν τους έχουν καλέσει στη δουλειά. Ούτε όμως και η περιβόητη προκήρυξη του ΑΣΕΠ για μόνιμους διασώστες στο ΕΚΑΒ που περιμένουμε από το Δεκέμβριο του 2021.
Τα ερωτήματα που μας δημιουργούνται είναι πολλά και η αγανάκτησή μας ακόμα μεγαλύτερη.
Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη, όταν δεν προλάβει ένα ασθενοφόρο να φθάσει εγκαίρως;
Ζητάμε από την τοπική κοινωνία και τους άρχοντες του νησιού μας να ξεσηκωθούν και να μας βοηθήσουν!
Μιλάμε για την υγεία και την ανθρώπινη ζωή των παιδιών μας, των γονιών μας, των ίδιων μας των εαυτών. Ας ενώσουμε όλοι μαζί τις δυνάμεις μας, να φτιάξουμε τον τομέα της υγείας στη Κω, προτού να είναι αργά. Θέλουμε επιτέλους ο κάθε άνθρωπος στην Κω να έχει το αίσθημα ασφάλειας για την υγεία και τις ζωές μας!
Είναι ΝΤΡΟΠΗ ολόκληρος ο νομός
μας να βρίσκεται σε κίνδυνο επειδή οι αρμόδιοι κλείνουν τα αυτιά τους
στις φωνές αγανάκτησης για την υποστελέχωση του ΕΚΑΒ.
Τέλος ενημερώνουμε ότι λόγω
των παραπάνω θα συμμετέχουμε στην απόχη από δευτερογεννης διακομιδες
όπως ενημέρωσε η ΠΟΠΕΚΑΒ από την 1η Αυγούστου μέχρι την λήξη της θερινής
περιόδου.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος Η. Γεν. Γραμματέας
Φ. Χατζησταμάτης Λ. Σαλαώρα
|
|
Ταχ. Διεύθ.: Κρίστιαν Μπάρναρντ 1, Άγιοι Απόστολοι, Τ.Κ.:85133, Ρόδος |
Κακως, πολυ κακως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι θα πει αποχη απο τις δευτερογενεις?
Αποχη απο τα επειγοντα που ειναι και λιγοτερα συμφωνα με τους αναγνωστες του μαγαζιου επρεπε να κανετε..
Αυτό πάλι που κάνουμε αποχή από κατι που δεν κάνουμε, μόνο στο ΕΚΑΒ έχει τέτοια επιτυχία και με τους συνδικαλιστές να είναι περήφανοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒάζει η ποπ εκαβ κάτι μικρούς τομείς να κάνουν αυτή την αποχή και στην Θεσσαλία τα κάνουν τα εξιτήρια μια χαρά και στα Γιάννενα επίσης .
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην Θεσσαλονίκη και εκεί κάνουν κάποια και επειδή οι ιδιώτες δεν βρίσκουν να προσλάβουν προσωπικό πάνε οι εκαβιτες και δουλεύουν σε αυτούς για φιλανθρωπικούς λόγους.
Η ποπ εκαβ το πάει μια χαρά.Τώρα βρήκε το σωματείο της Ρόδου για δούλεμα και τους έβαλε μπροστά και αυτοί νομίζουν ότι έγιναν μεγαλοσυνδικαλιστές μέσα σε μια νύχτα.
Θα τους στίψουν οι πονηροί της ομοσπονδίας και θα τους φτύσουν κάποια στιγμή.
Έτσι είναι όταν μπλέκεις με πονηρούς
To idio einai kai sthn Kriti. H kriti den kanei tis deyterogeneis ploytizoyn oi idiotes kai oi arrostoi plironoyn apo tin tsepi toys. To EKAB Kritis ti kanei arage? Oi ergazomenoi toy EKAB Kritis einai araxtoi kai lait!!!! Oli i Ellada sxedon kanei tis apotherapies kai oi kritikoi arostoi plironoun apo tin tsepi toys toys koprites....
ΔιαγραφήΟι εργαζομενοι του Εκαβ δεν ειναι αραχτοι επειδη δεν κανουν δευτερογενεις γιατι δεν ειναι η δουλεια τους, ασχετε.
ΔιαγραφήΤο Εκαβ ειναι για τα επειγοντα κατι που σου ευχομαι να μην χρειαστει να το μαθεις γιατι τοτε θα αναλογιστεις τι βλακειες ελεγες οταν θα σου λενε οτι δεν υπαρχει ελευθερο οχημα να εξυπηρετησει την κληση σου.
Κανε τα παραπονα σου στο νοσοκομειο για τις επιστροφες,αρμοδιοτητα τους ειναι.
ΔιαγραφήΤο Εκαβ που εμπλεκεται στο οτι εξυπηρετουσε τα νοσοκομεια για καποιο διαστημα?
Κοπριτης εισαι και φαινεσαι.
ΔιαγραφήΜαθε ρε βλακα τι σημαινει ο ορος υπηρεσιες αμεσης αναγκης (100, 166, 199 )και μετα ανοιξε το στομα σου και πετα την μ@λ@κι@ σου,πληρωνεις κιολας χουβαρντα.
Μην σου τυχει η αναγκη και το μετανοιωσεις...
Εσυ μαθε πρωτα να γραφεις ελληνικα ,στην συνεχεια προσπαθησε να μαθεις τι σημαινουν τα αρχικα της λεξης Εκαβ και κρατα τα λεφτα σου κιμπαρη, πληρωνεις κιολας.
ΔιαγραφήΤα μικρά σωματεία και τα διοικητικά συμβούλια τους δεν έχουν ανάγκη καμία θέση σε προγράμματα εργασίας, μετακινήσεων, συντονιστικών κέντρων κλπ κλπ και για αυτό έχουν την άνεση να παράγουν συνδικαλισμό χωρίς να σκέφτονται τη καρεκλίτσα. Εκεί ψάξτε τις αιτίες του σημερινού συνδικαλισμού. Ποιος θα πάει κόντρα στην υπηρεσία; αυτός που έχει κάτι να χάσει ή αυτός που δεν έχει τπτ.
ΔιαγραφήΚαλα στην Θεσσαλια και στα Γιαννενα τα κανουν γιατι ειναι υποκαταστηματα της ΠΟΕΔΗΝ, αυτοι και λιγοι ακομα εχουν μεινει και παλευουν με νυχια και με δοντια να παραμεινει το ΕΚΑΒ υπηρεσια ταξι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤαγμενοι υπαλληλοι των νοσοκομειων οπως και η ομοσπονδια τους.
Η Θεσσαλία ειναι προπύργιο της ΠΟΠ-ΕΚΑΒ και μάλιστα ο πρόεδρος, ειναι γραμματέας της ΠΟΠ και υπογράφει τις ανακοινώσεις για τ άλλα σωματεία, αλλά στο δικό του δεν κανει αποχή γιατί ο Κέλλας και ο Αγοραστός θα του κόψουν τον κώλο και θα χάσει την επαφή με την κομματική οργάνωση της ΝΔ στη Λάρισα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά τ άλλα δεν ειναι κομματικοποιημένος, ούτε κανει πολιτική!
χαχαχαχαχαα!!
Αρχισαν τα κομματοσκυλα να μαζευουν ψηφους καλοκαιριατικα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαλι αρχισε το παραμυθι των δευτερογενων?
Δεν πουλαει, τραβατε να κανετε κανενα μπανακι να δροσιστειτε και το ποιημα ξανα απο Σεπτεμβρη που θα τελειωσετε ολοι οι αλληλεγγυοι τις αδειες αναστολης.
Το προσωπικό έχει μειωθεί ραγδαία λέει η ανακοίνωση. Ούτε μια σωστή παράγραφο δεν μπορούν να γράψουν. Ήταν ποτέ αρκετό για να μειωθεί? Ξεπέρασε ποτέ ο αριθμός των μόνιμων υπαλλήλων τους 7....
ΑπάντησηΔιαγραφή