Ασθενής επιτέθηκε σε υγειονομικούς στο νοσοκομείο Αγίου Νικολάου
Θύματα επίθεσης από έναν άνδρα που είχε προσέλθει στο νοσοκομείο για εξετάσεις, δέχθηκαν υγειονομικοί στο νοσοκομείο του Αγίου Νικολάου Λασιθίου.
Όπως καταγγέλλει ο Σύλλογος Εργαζομένων, το περιστατικό σημειώθηκε τη Δευτέρα το πρωΐ όταν ένας άνδρας επιτέθηκε σε δύο γιατρούς, δύο νοσηλεύτριες και σε έναν διοικητικό υπάλληλο και έριξε στο πάτωμα ιατρικό μηχάνημα (μόνιτορ).
Άμεσα ειδοποιήθηκε η αστυνομία η οποία προσήλθε στο νοσοκομείο και στη συνέχεια προσήγαγε τον άνδρα στο αστυνομικό τμήμα.
«Δυστυχώς δεν είναι πρώτη φορά που συμβαίνει σχετικό περιστατικό επίθεσης πολίτη σε εργαζόμενους του νοσοκομείου, αφού και στο παρελθόν έχουν υπάρξει παρόμοια περιστατικά», αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Εργαζομένων του νοσοκομείου, και ζητά:
- να κινηθούν αυτεπάγγελτα κατόπιν σχετικής αναφοράς οι αναγκαίες νομικές διαδικασίες για τον εμπλεκόμενο στο περιστατικό, όπως επίσης και για κάθε περιστατικό επίθεσης εναντίον υγειονομικών σε υπηρεσία.
- να εξασφαλίζεται πλήρης νομική στήριξη και κάλυψη στους εργαζόμενους, που δέχονται επίθεση κατά τη διάρκεια της εργασίας τους
- να ενισχυθεί η φύλαξη του νοσοκομείου.
Δεν υπάρχουν σχόλια