Καίγεται για τέταρτη ημέρα το δάσος της Δαδιάς - Νέα εκκένωση προς Σουφλί και Γιαννούλη [Βίντεο]
Μια ακόμη δύσκολη νύχτα αναμένεται στη Δαδιά του Έβρου, καθώς η μεγάλη πυρκαγιά που κατακαίει την περιοχή και το Εθνικό Πάρκο επι τέσσερις ημέρες πέρασε λίγο πριν από τις 21:00 την αντιπυρική ζώνη νότια του Κέντρου Ενημέρωσης της Μονάδας Διαχείρισης του Εθνικού Πάρκου, απειλώντας το Κέντρο το οποίο έχει εκκενωθεί.
Υπενθυμίζεται ότι η φωτιά ξέσπασε την Πέμπτη 21 Ιουλίου το απόγευμα στην περιοχή του φράγματος της Λύρας Σουφλίου και επεκτάθηκε σε έκταση τουλάχιστον δέκα χιλιομέτρων, καίγοντας ένα μοναδικής ομορφιάς και υψηλής σημασίας τοπίο στο Εθνικό Πάρκο. Σημειώνεται ότι το βράδυ του Σαββάτου 23 Ιουλίου δόθηκε εντολή εκκένωσης του οικισμού Δαδιά, καθώς οι φλόγες πλησίασαν απειλητικά την περιοχή. Την Κυριακή 24 Ιουλίου κρίθηκε επιτακτική και η εκκένωση της περιοχής προς Σουφλί και Γιαννούλη, καθώς υπήρξε νέα μεγάλη αναζωπύρωση της φωτιάς.
► Διαβάστε επίσης: Οι αποφάσεις και τα λάθη πίσω από την καταστροφή του οικοσυστήματος της Δαδιάς Έβρου
Τρία μέτωπα
Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο προϊστάμενος του Δασαρχείου Αλεξανδρούπολης, Γιώργος Πιστόλας από το σημείο έχει απομακρυνθεί και το κινητό επιχειρησιακό κέντρο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας «Όλυμπος». Στην περιοχή οι αρχές προσπαθούν εν μέσω της πυρκαγιάς να πραγματοποιήσουν έργα υλοτομίας και δημιουργίας αντιπυρικών ζωνών.
Δείτε τη συνέχεια και βίντεο εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια