....

....

ΕΚΑΒ Ν. Αιγαίου: Απέχουμε από την 1η Αυγούστου από δευτερογενείς διακομιδές

 

Σε αποχή, από δευτερογενείς διακομιδές, προχωρούν από τη Δευτέρα 1η Αυγούστου μέχρι τέλος θερινής περιόδου οι εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ Ν. Αιγαίου, με κύριο αίτημα τις άμεσες προσλήψεις προσωπικού και την ενίσχυση των μονάδων με αξιόμαχα ασθενοφόρα.

‘’Δεν ζητάμε τα οφειλόμενα 6.000 ρεπό και τις άδειες δυο χρόνων αλλά άμεση στελέχωση του ΕΚΑΒ με προσωπικό και ενίσχυση των μονάδων με ασθενοφόρα γιατί ζούμε καθημερινά τον πόνο και την αγωνία κάθε συμπολίτη μας να σωθεί ο άνθρωπος τους’’ δήλωσε ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Ν. Αιγαίου Φιλήμονας Χατζησταμάτης μιλώντας στην ΕΡΤ Ν. Αιγαίου.

Ο κ Χατζησταμάτης έκανε λόγο για μεγάλη απραξία και αδιαφορία από πλευράς διοίκησης  του  Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας και των κυβερνητικών βουλευτών οι οποίοι όπως τόνισε ‘’έχουν να περάσουν από τις μονάδες από τότε που έγιναν οι εκλογές’’

‘’Πρωταθλητές δεν είμαστε μόνο στον τουρισμό όπως ειπώθηκε από τον Περιφερειάρχη  Γιώργο Χατζημάρκο αλλά και στα τροχαία ,στα δυστυχήματα και στα προβλήματα στις δομές δημόσιας υγείας σε όλο το Ν. Αιγαίο ,ειδικά σε Ρόδο Κω Χίο καθώς δεν υπάρχει η στοιχειώδης στελέχωση και τα αναγκαία ασθενοφόρα.’’

Ιδιαίτερα στη Κω ,υπογράμμισε ο κ Χατζησταμάτης ,εδώ και μήνες το νησί εξυπηρετείται από ένα μόνο αξιόμαχο ασθενοφόρο καθώς το δεύτερο «μπαινοβγαίνει» στα συνεργεία ενώ επτά μόνιμοι διασώστες προσπαθούν να καλύψουν τις τρείς βάρδιες.

‘’Ακόμα και το Συντονιστικό κέντρο Ν. Αιγαίου που έχει στην ευθύνη του 22 νησιά, λειτούργησε πρόχειρα χωρίς να προβλεφθούν οι απαραίτητες θέσεις εργασίας, με αποτέλεσμα να υποχρεωθούν οι υπάλληλοι που δούλευαν στα  ασθενοφόρα να μεταφερθούν στο Κέντρο ‘’πρόσθεσε ο πρόεδρος του Σωματείου .

Παράλληλα χαρακτήρισε ντροπή και έλλειψη σεβασμού και προς τους πολίτες και προς τους συναδέλφους τις  δηλώσεις εργαζόμενου «αρεστού» προς τη διοίκηση ότι ‘’το ΕΚΑΒ Ρόδου ουδέποτε μέχρι σήμερα είχε περισσότερους εργαζομένους, περισσότερα οχήματα και εξοπλισμό στη διάθεσή του’’

Ότι και αν λένε, συμπλήρωσε ο κ Χατζησταμάτης ,εμείς σαν εργαζόμενοι οφείλουμε να ενημερώνουμε και να φωνάζουμε καθημερινά για τους κινδύνους που ελλοχεύουν από την έλλειψη προσωπικού και οχημάτων.

Τραγική ήταν η αποκάλυψη της είδησης της απώλειας ενός κατοίκου της Κω όταν το μοναδικό ασθενοφόρο στη κλήση για άμεση μεταφορά του στο Νοσοκομείο δεν κατάφερε να φτάσει έγκαιρα στη πόλη  αφού εξυπηρετούσε εκείνη την ώρα άλλο περιστατικό στο Ασφενδιού.

protiekdosi.news

18 σχόλια:

  1. Όταν πάρουν τις δευτερογενείς οι ιδιώτες ή στην καλύτερη περίπτωση τα νοσοκομεία, να δω από τι θα απέχουν οι συνδικαλιστές του ΕΚΑΒ για να πετύχουν τους σκοπούς τους!!!

    Εξιτηριακιας ο πατσαβομουρης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πως να παρουν αδεια οι εργαζομενοι μετα απο τρια χρονια οταν εχουν βρεθει να προηγουνται οι δηθεν γονικες ανευ αποδοχων;
    Ολοι θυμηθηκαν μεσα στο καλοκαιρι να κανουν χρηση ανατροφης και η διοικηση διαχωρισε το Εκαβ σε 2 ταχυτητες, στα κοροιδα που δουλευουν τριτη χρονια χωρις αδεια και στους πονηρους που αφου καθοταν με αναστολη 7 και 8 μηνες τους επεσε βαρυ να δουλεψουν καλοκαιρι και πηραν προτεραιοτητα να ξεκουραστουν.
    Ολα αυτα υπο την αιγιδα της αφαντης διοικησης που προφανως πιανει πορτα μηπως καποια στιγμη αλλαξουν τα πραγματα.
    Και δεν φτανουν αυτα εχεις και τα φερεφωνα της διοικησης να πιπιλανε την καραμελα του ολα καλα.
    Αυτο συμβαινει οταν εσυ καθεσαι και οι αλλοι πανε εμπλοκη, ολα καλα τα βλεπεις.
    Ειναι πλεον πιο ξεκαθαρη απο ποτε η εικονα των ταχυτητων του Εκαβ και κατ' επεκταση ολου του τομεα υγειας: οι τουριστες κι οι εργατες.
    Μονο θλιψη πια προκαλει αυτη η υπηρεσια, πραγματικα δεν ξερεις τι ειναι χειροτερο η διοικηση η το προσωπικο.
    Αηδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι γονικές κι οι ανευ αποδοχών είναι υποχρεωτικές .Αλίμονο εαν καταργηθεί το δικαίωμα αυτό. Τρία χρόνια χωρίς άδεια? Παραμύθια. Όλοι έχουν πάρει μεγάλο μέρος των κανονικών αδειών και όλοι έχουν πάρει και τις δεκαήμερες. Γιατί τόσα ψέματα... Ο εκπρόσωπος της διοίκησης , ο οποίος είναι από το 2009 , δεν αναφέρθηκε σε προβλήματα. Ποιόν να πιστέψουμε τελικά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υποχρεωτικο και ανευ αποδοχων δεν συμβαδιζει σε υπηρεσιες εκτακτου αναγκης.
      Τι θα γινοταν αν ολοι αιτουνταν-απαιτουσαν αδεια ανευ αποδοχων ταυτοχρονα, θα εμπαινε λουκετο σε Εκαβ,Αστυνομια και Πυροσβεστικη?
      Δεν υπαρχει πουθενα στην Ελληνικη νομοθεσια νομος ο οποιος να δινει προτεραιοτητα στην ανευ αποδοχων και οχι στην κανονικη.
      Οσο για τα υπολοιπα που αναφερεις να μαθεις να μην εισαι ποτε απολυτος για τιποτε ακομη κι αν αφορα τον εαυτο σου.
      Φυσικα και δεν ειπε κανεις να καταργηθουν τα νομιμα δικαιωματα κανενος απλα η απαιτηση μερικων για αδεια ολο το καλοκαιρι και οι υπολοιποι να δουλευουν ως ειλωτες δειχνουν το ποσο απληστο ζωο ειναι ο ανθρωπος, θα μου πεις τυχαιο ειναι οτι εφαγε και τους δεινοσαυρους?
      Καλα μας κανουν ομως γιατι η υπηρεσια απαρτιζεται το πλειστον απο ατομα που κοιτανε την παρτη τους.
      Και τα χειροτερα ερχονται.

      Διαγραφή
    2. Ο άνθρωπος έφαγε τους δεινόσαυρους... Τόσο βλήμα;

      Διαγραφή
    3. Εισαι σε καθρεφτη;

      Διαγραφή
    4. Εννοει δεν θα φαει τους ομοιους του, αλλα που να το σκεφτεις θελει κατι που δεν διαθετεις.

      Διαγραφή
    5. Βλήμα, απλά.

      Διαγραφή
    6. Μονο βλημα, πυραυλος αερος-αερος, καμια σχεση με την γη.

      Διαγραφή
    7. Oι γονικές ναι είναι υποχρεωτικές. Οι άνευ αποδοχών είναι στην κρίση της υπηρεσίας σε συνάρτηση με τον λόγο που το αιτείσαι. Τώρα για το αν είμαστε υπηρεσία εκτάκτου ανάγκης, δεν βλέπω να το συμμερίζεται η ίδια η υπηρεσία γιατί με τη στάση της δεν είναι σε θέση να εφαρμόσει τα ίδια τα πρωτόκολλα που έχει υιοθετήσει. Εκεί κάπου στο βάθος υπάρχει ένα γραφείο προσωπικού, που πρέπει να καθίσει και να μετρήσει τις ημέρες αδείας και τα ρεπό που έχει να δώσει κάθε χρόνο, ανά τομέα. Μετά να ανακοινώσει την διοίκηση πόσες βάρδιες μπορεί να έχει στη διάθεσή της. Οι επιπλέον βάρδιες δεν κολλάνε, κάποιος οφείλει να λογοδοτήσει. Το παραμύθι της έλλειψης προσωπικού ας το αφήσουν τα φερέφωνα, αν γίνουν προκηρύξεις μόνιμων θέσεων μια χαρά θα καλυφθούνε όλες. Να προσθέσω τώρα κάτι που άκουσα πρόσφατα, λέει ότι ο ΑΣΕΠ προκάλεσε αυτό το κακό, δεν μπορούν να βάζου οι κυβερνήσεις δικούς τους στο δημόσιο οπότε σου λέει γιατί να κάνουν χρήση τον ΑΣΕΠ; Έχει τη λογική του.

      Διαγραφή
  4. Τον εκπρόσωπο της διοίκησης φυσικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αξίζει να σημειωθεί πως το σωματείο της Ρόδου όπως φαίνεται είναι το μοναδικό που δεν συμφωνεί με όσα λέει ο υπεύθυνος σε συνεντεύξεις του.
    Τα υπόλοιπα ανά την Ελλάδα υπεύθυνοι και σωματεία, είναι ένα στόμα, μια ανάσα, μια πνοή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι υπάρχουν κι άλλα. Όταν λες υπεύθυνο σε ποιο άρθρο του οργανισμού είπαμε προβλέπονται αυτά τα καθήκοντα; που περιγράφονται οι υποχρεώσεις του και τα προσόντα κατοχής της θέσης ή διορισμού υπευθύνου;

      Διαγραφή
    2. Περιγραφονται στην παραγραφο που λεει, αν εχεις βυσμα διαβαινε και μπριζα φατους ολους.

      Διαγραφή
  6. Άνετα μπορει να γίνει το ιδιο και εδώ στην Λάρισα .... ( αυτός ο πρόεδρος μας που είναι ; γύρισε από τα καλοκαιρινά του λουτρά ; )
    Αποχή απο τα εξιτήριο και αμεσες προσληψεις προσωπικού από τα νοσοκομεία ώστε να κάνουν την δουλειά τους
    Ο Υπεαρχης χρήμα έχει και η διαδικασία άμεσα γίνεται ...
    Μια υπογραφή χρειάζεται δική του ...
    Καμία εμπλοκή του ΕΚΑΒ ούτε προβλήματα με την διοίκηση
    Το κάνανε και στην Χίο και δόθηκε λύση
    Αν ο πρόεδρος μας δεν γύρισε ας στείλουμε την "Μαντλιν Ολμπραιτ" του Σωματείου μας
    Μια χαρά τα λέει στις συναντήσεις
    Ροδανι πάει η γλώσσα της ...
    Μεγάλο ταλέντο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν πέθανε αυτή;
    Η Μαντλιν εννοώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όχι ...
    Μπερδεύεσαι ...
    Έχουμε και εμείς στο ΕΚΑΒ Λάρισας την δική μας Μαντλίν και μάλιστα προσφάτως αναβαθμισμένη ...
    Μην σου πω μολις κουραστεί ο ψηλός την βλέπω για Πρόεδρο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μονιμοποίηση όλων των επικουρικών άμεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.