Γ.Αναστασίου: Οι επικουρικοί οδηγοί ασθενοφόρων έπρεπε να έχουν προσληφθεί χθες
Πρόταση του στελέχους του ΠΑΣΟΚ για την ολοκληρωμένη αντιμετώπιση του προβλήματος των κενών στις βάρδιες των οδηγών των Κέντρων Υγείας του νομού
Σε δήλωση του το στέλεχος του ΠΑΣΟΚ Γιάννης Αναστασίου αναφέρει:
“Μετά και το σημερινό επεισόδιο απουσίας οδηγού ασθενοφόρου απο την βαρδια του Κ Υ Βελεστίνου και την μεταφορά ασθενούς με το ΙΧ του ιερέα των Καναλίων, είναι σαφές πως οι επικουρικοί οδηγοί ασθενοφόρων στα Κέντρα Υγείας του νομού Μαγνησίας, έπρεπε να έχουν προσληφθεί ήδη “από χθες”…
Όλοι μας ωστόσο γνωρίζουμε πάρα πολύ καλά ότι το πρόβλημα δεν επιλύεται με εμβαλωματικές λύσεις εποχικών προσλήψεων οι οποίες δεν γίνονται στον χρόνο που πρέπει και δεν αφορούν το σύνολο των Κ.Υ του νομού μας και κυρίως το σύνολο του χρόνου – όχι δηλ, μόνον την τουριστική περίοδο που διπλασιάζεται λόγω τουρισμού ο πληθυσμός-. Οι μόνιμοι κάτοικοι της περιφέρειας και των νησιών του νομού Μαγνησίας δεν είναι πολίτες δεύτερης κατηγορίας και δεν πρέπει ν’ αντιμετωπίζονται ως τέτοιοι.
Ήρθε η ώρα η πολιτεία να δώσει οριστική λύση στο πρόβλημα ανασφάλειας που επικρατεί χρόνια. Ή θα προσληφθούν οδηγοί ασθενοφόρων για όλες τις βάρδιες σε όλα τα Κ.Υ του νομού, που σημαίνει τουλάχιστον 5 οδηγοί σε 7 Κ.Υ του νομού για να καλύπτονται όλες οι βάρδιες, δηλ 35 οδηγοί με οργανικές θεσεις είτε ως ΕΚΑΒ είτε ως 5η ΥΠΕ ή θα βρεθεί μια άλλου τύπου λύση αξιοπρέπειας και ασφάλειας για τους πολίτες των περιφερειακών δήμων και των νησιών του νομού.
Μια τέτοια, εφ’ όσον κριθεί ότι δεν μπορεί να υπάρξουν για δημοσιονομικούς λόγους σε όλη την Ελλάδα – διότι δυστυχώς το πρόβλημα αφορά όλη τη χώρα- μόνιμες προσλήψεις εκατοντάδων οδηγών ασθενοφόρων … θα ήταν η μετακίνηση όλων των υφιστάμενων οδηγών των Κ.Υ στην δύναμη του ΕΚΑΒ με την δημιουργία αντίστοιχων σταθμών του ΕΚΑΒ ανά δημοτική Ενότητα στην οποία θα ενταχθούν, ιδιώτες επαγγελματίες οδηγοί ταξί -έπειτα από εκπαίδευση για διασώστες που θα λάβουν- ή οδηγοί του δημοσίου τομέα που σήμερα εργάζονται σε Δήμους και Υπηρεσίες όπως η Π.Υ, τα Δασαρχεία, καθώς και στρατεύσιμοι οι οποίοι στο πλαίσιο της θητείας τους θα υπηρετησουν με αυτή την ειδικότητα, η όποια πιθανώς θα τους δίνει και προβάδισμα σε μελλοντικές μόνιμες προσλήψεις.
Δεν μπορεί να μένουν απροστάτευτες οι ζωές των πολιτών στη περιφέρεια της χώρας και να μην υπάρχει ένα σύστημα πλήρωσης -με την μέθοδο του ρολογιού- των κενών που υπάρχουν στις υφιστάμενες βάρδιες των οδηγών ασθενοφόρων και μια αλλού τύπου οργάνωση του ΕΚΑΒ που θα καλύπτει τις ανάγκες όλων των πολιτών άμμεσα και όχι μεσοβέζικα.
Θυμίζω ότι οι στρατεύσιμοι γιατροί χρησιμοποιούνται στις παραμεθόριες περιοχές για την υγειονομική τους κάλυψη όπου υπάρχει ανάγκη, με σημαντικά αποτελέσματα.
Ή η κυβέρνηση θα επιλέξει επιτέλους να προστατεύσει του πολίτες της χρηματοδοτώντας γενναία το εθνικό σύστημα υγείας προσλαμβανοντας τον απαραίτητο αριθμό σε μόνιμο προσωπικό είτε αφορά γιατρούς, νοσηλευτές και οδηγούς ασθενοφόρων, ή εάν αυτό επιβάλλουν οι συνθήκες θα βρει λύσεις όχι εμβαλωματικές αλλά μόνιμες, που μπορούν να λειτουργήσουν – ας γίνει πιλοτική εφαρμογή της πρότασης μου στη Μαγνησία- εμπεδώνοντας το αίσθημα ασφάλειας που είναι δικαίωμα των πολιτών της Περιφέρειας στη χώρα”.
Επειδή δεν είναι πολίτες δεύτερης κατηγορίας ας προσλάβουμε οδηγούς ασθενοφόρου. Βήμα δεύτερο προσλαμβάνουμε οδηγούς περιπολικών για να μειώσουμε την εγκληματικότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς πει κάποιος στον κύριο ότι υπάρχουν χιλιάδες επαγγελματίες διασώστες πληρώματα ασθενοφόρων που είναι εκπαιδευμένοι στην επείγουσα προνοσοκομιακεί φροντίδα και καταρτισμένοι (αδιόρριστοι),με μπαλώματα δεν γίνεται τίποτα και όσο για τους οδηγούς ταξί , οδηγούς δημοσίου και στο δασαρχείο μπορούν να συνεχίσουν να κάνουν το δικό τους επάγγελμα...ο κάθε πολίτης έχει δικαίωμα στην υγεία του από επαγγελματίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ λέω στον ελεύθερο μου χρόνο από τα πρόβατα να με προσλαμβάνει το ΠΑΣΟΚ για διασώστη, πυροσβέστη, αστυνομικό και αν χρειαστεί χειρούργο κι όλας, έχω μάθει από τις κατσίκες τα βασικά, πιστεύω θα μπορώ να ανταπεξέλθω στο νοσοκομείο με τα χρόνια, ούτος η άλλος το ΠΑΣΟΚ διόριζε με πλαστά πτυχία τόσα χρόνια
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα τον χαίρονται στο ΠΑΣΟΚ Μαγνησιας αυτό το μπουμπούκι - δημοσιογράφο - πολιτευτη
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι αυτός που Ο Δήμαρχος Βόλου Αχχικες Μπεος του έστελνε μακαρονάδες Μπολονεζ
κατά την διάρκεια των εκπομπών του στο ραδιόφωνο
Άδικο είχε με τετοιες απόψεις;
Η κυρία Λιακουλη η βουλευτής μας συμφωνεί με τέτοιες απόψεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα πάρει θέση και αυτή!
Βέβαια όλο αυτό δείχνει ότι ο κάθε πικραμένος μπορεί να έχει τη φιλοδοξία να κυβερνήσει. άσχετα αν δεν έχει γνώση της πραγματικότητας. Αν κατά λάθος βρεθεί και αυτός στη βουλή θα φρικάρει όταν ακούσει ότι χρειάζονται 10 διασώστες για να λειτουργεί ένα ασθενοφόρο και θα πρέπει να περάσουν 1-2 χρόνια μέχρι να του το εξηγήσουμε. Θα φρικάρει όταν μάθει ότι στο ασθενοφόρο εργάζονται διασώστες (επάγγελμα διασώστες) και θα πρέπει να ξεπεράσει ότι δεν μπορεί απλά ένα δίπλωμα οδήγησης να κάνει τη διαφορά σε αυτό που αυτός φαντάζεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο επαγγελματίες διασώστες μόνο για σύνθημα κάνει και τίποτα άλλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπουμε όλες τις προσλήψεις τι επαγγελματίες έρχονται.
Ούτε οι μισοί δεν έχουν τις γνώσεις και ας είναι και πιστοποιημένοι,
Να μην κοροιδεύουμε τους εαυτούς μας με την καραμέλα πιστοποιημένος διασώστης.
Λίγοι ε'ιναι οι φιλότιμοι που έρχονται και εργάζονται σαν επαγγελματίες,Οι περισσότεροι να μπουν στο δημόσιο θέλουν και μετά αρχίζουν τα παρατράγουδα.
Για να μην σε λένε οδηγό ή τραυματιοφερέα πρέπει να αποδείξεις ότι είσαι διασώστης.Ας μετρήσει ο καθένας γύρω του τους πραγματικούς επαγγελματίες συναδέλφους που έχει.
Και τι να κάνουμε τώρα, να προσλαμβάνουμε οδηγούς δηλαδή;
ΔιαγραφήΚαι τι να κάνουμε τώρα, να προσλαμβάνουμε οδηγούς δηλαδή;
ΔιαγραφήΑΜΕΣΗ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΩΝ ΔΙΑΣΩΣΤΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι σε κανέναν τομέα με ένα σήμα την βάρδια και δέκα φύλλα πορείας τον μήνα και δήθεν καίγεσαι για το καλό των ανθρώπων ;
ΔιαγραφήΆντε να μάθεις την δουλειά πρώτα και μετά να μάθεις να δουλεύεις.
Μονιμοποίηση των επικουρικών άμεσα το ΕΚΑΒ έχει τεράστιες ανάγκες σε έμψυχο υλικό!!!
ΔιαγραφήΟΙ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΑΜΕΣΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκεί στη Μαγνησία , δεν υπάρχουν συνδικαλιστές που νοιάζονται , ώστε να πουν σε αυτόν τον κύριο ότι λέει πράγματα που δεν πρέπει να γίνουν ποτέ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν του λένε για πτυχία , άδειες επαγγέλματος, εμπειρίες στο επάγγελμα?
Τι να πω...
Δεν κάνουν προσλήψεις στο ΕΚΑΒ γιατί δεν έχουν χρήματα! Άκουσον άκουσον!
Σε άλλους τομείς αθρόες.
Ο συγκεκριμένος κύριος μάλλον δεν θέλει γνώση αλλά νούμερα.
Αυτα συμβαινουν στην Ελλαδα μια ζωη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι φορεις χωρις εσοδα (βλεπε Εκαβ) απαξιωνονται σε αντιθεση με φορεις που εχουν εσοδα οπως η αστυνομια και η πυροσβεστικη.
Το ιδιο βεβαια συμβαινει και με το προσωπικο των φορεων.
Αστυνομια και πυροσβεστικη συνταξη στα 58 πλεον και διπλασιους μισθους και οι μ@λ@κες του Εκαβ που κανουν την χειροτερη δουλεια συνταξη στα 67 και ψιχουλα.
Με τις υγειες μας.