....

....

"Φρένο" στα ψέματα της ΝΟΔΕ Χίου βάζει το ΕΚΑΒ

Οι διασώστες διαμηνύουν ότι δεν θα αφήσουν να μετατραπεί ένα σοβαρό θέμα σε κομματικό παιχνίδι

Φρένο στις αναλήθειες της τοπικής οργάνωσης της Νέας Δημοκρατίας που επιχειρεί να συγκαλύψει τον εμπαιγμό του Υπουργού Υγείας Θάνου Πλεύρη σε βάρος των Χιωτών, τη στιγμή που το αντίστοιχο πρόβλημα στη Λέσβο λύθηκε με μία απλή παρέμβαση συμβούλου του Πρωθυπουργού, βάζει μέσα από ανακοίνωσή του το Σωματείο των Διασωστών της Χίου.

Οι διασώστες μέσα από την ανακοίνωσή τους, εκθέτουν την πραγματική διάσταση των γεγονότων, λέγοντας ότι μέχρι σήμερα του οφείλονται συνολικά 1.419 ημέρες ρεπό και αδειών, κάτι που αναδεικνύει την σε βάρος τους λειτουργία του τομέα Χίου του ΕΚΑΒ, ελλείψει προσωπικού.

Οι διασώστες επισημαίνουν ότι σήμερα στη Χίο υπηρετούν 14 ενεργοί διασώστες, προσθέτοντας ότι απαιτούνται τουλάχιστον 11 προσλήψεις για να μπορέσει να λειτουργήσει επαρκώς και σε 24ωρη βάση το ΕΚΑΒ στο νησί.

Αναλυτικά σημειώνουν:

Η ανακοίνωση της ΔΕΕΠ Χίου (09-08-2022) σχετικά με το ΕΚΑΒ επιδιώκει αφενός να θολώσει τα νερά με στοιχεία που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και αφετέρου να υποβαθμίσει εν μέρει το σοβαρότατο πρόβλημα της λειτουργίας του ΕΚΑΒ Χίου.

     Η σκληρή πραγματικότητα αποτυπώνεται σε αριθμούς που είναι αμείλικτοι:

  1. Στο ΕΚΑΒ Χίου τη δεδομένη χρονική στιγμή υπηρετούν 14 ενεργοί διασώστες.
  2. Μας οφείλονται συνολικά 1419 ημέρες ρεπό και άδειες, τις οποίες μέχρι και σήμερα δεν έχουμε λάβει διότι πρώτιστο μέλημα μας είναι η εξυπηρέτηση των τρέχοντων αναγκών των κατοίκων του νησιού μας και η διατήρηση της ασφάλειας τους στο μέτρο του εφικτού δεδομένων των εξαιρετικά αντίξοων συνθηκών που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε ως Τομέας.
  3. Ψευδής και πλήρως συκοφαντική αποτελεί και η δήλωση στην ανακοίνωση της ΔΕΕΠ Χίου ότι επτά διασώστες δεν υπηρετούν ως οφείλουν. Η πραγματικότητα είναι ότι ένας εργαζόμενος τελεί σε άδεια συνταξιοδότησης, ένας εργαζόμενος έχει μερική απαλλαγή ένεκα σοβαρού προβλήματος υγείας που τον ταλαιπωρεί και ακόμη ένας εργαζόμενος τελεί νομίμως σε άδεια ανατροφής τέκνου.
  4. Οι υφιστάμενες ανάγκες του ΕΚΑΒ Χίου απαιτούν την πρόσληψη τουλάχιστον 11 μόνιμων διασωστών προκειμένου να λειτουργεί με ασφάλεια όλο το 24ωρο με δύο ασθενοφόρα.

     Οι εργαζόμενοι επιχειρούμε πάνω από τις δυνάμεις μας με άκρατο επαγγελματισμό, αυτοθυσία και αυταπάρνηση έχοντας ως προτεραιότητα την υγεία και την ασφάλεια των συμπολιτών μας και σε καμία περίπτωση δεν είμαστε διατεθειμένοι να επιτρέψουμε σε κάποιους να μετατρέψουν το σοβαρότατο πρόβλημα της ασφάλειας των κατοίκων και επισκεπτών της Χίου σε ένα κομματικό παιχνίδι.


politischios.gr

14 σχόλια:

  1. Το ΕΚΑΒ είναι η Διοίκηση του Παπαευσταθιου.
    Από πότε το Σωματείο Διασωστών της Χίου εκπροσωπεί το ΕΚΑΒ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο κοριοΚούλης10 Αυγ 2022, 6:49:00 μ.μ.

    Αυτά ειναι δικαιώματα τα οποία εχει παραχωρήσει σε όοοολη την Ελλάδα στους συνδικαλιστές που κατά σύμπτωση είναι και κομματικά στελέχη της ΝΔ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και ακόμη ένας εργαζόμενος τελεί νομίμως σε άδεια ανατροφής τέκνου.
    Μαλιστα μαστιγα εχει γινει με αυτα τα λαμογια σε ολα τα παραρτηματα.
    Βριζουν τον Κουλη αλλα κατα τα αλλα εσπευσαν ολοι ταχεως να παρουν την τετραμηνη επιπλεον γονικη μεσα στο καλοκαιρι.
    Ρε δεν πατε στον δι@ολ@ παλιολαμογια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ειναι κι αυτος κανενας αλληλεγγυος συριζαιος που κανει προπαγανδα υπερ αλλαγης της κυβερνησης που βριζει τιμωρωντας τους συναδελφους του με το να παιρνει αδεια 4 μηνες μεσα στο καλοκαιρι.
      Ξεφτιλες.

      Διαγραφή
    2. Ξερεις ποσοι τετοιοι καραγκιοζηδες υπαρχουν ανα την Ελλαδα, αλλα δεν φταιει κανενας αλλος εκτος απο την διοικηση.
      Για να παρεις αδειες αυτου του τυπου πρεπει να παρουσιασεις εγγραφα που να αποδεικνυουν την αναγκη της καθως και την μη αναβολη της και να πιστοποιουν την αναγκη ληψης της καθως και το συγκεκριμενο χρονικο διαστημα της.
      Βεβαια στην Ελλαδα οσο υπαρχουν κοροιδα να δουλευουν η υπηρεσια βολευει τους πονηρους που μασανε την καραμελα πως η γονικη ειναι υποχρεωτικη.
      Αν δεν υπηρχαν τα κοροιδα και αν ειχαν ολοι παιδια τοτε η διοικηση θα αναγκαζοταν να εφαρμοσει το νομο και δεν θα τις εδινε σε καλοκαιρινη περιοδο και σε περιοδο εορτων γιατι ο νομος ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΑΝΑΓΚΗΣ.
      Αυτα για τους πονηρους-λαμογια με την καραμελα η γονικη-ανευ αποδοχων δεν κοβεται.
      Σας ανεχομαστε και κανετε τους πονηρους.
      Καταντια να βαζεις μπροστα τα παιδια σου για να λουφαρεις.
      Ολοι οι αχρηστοι σε αυτη την υπηρεσια μαζευτηκαν.

      Διαγραφή
    3. Προφανώς απ' το μυαλό σου δεν περνάει η λέξη "ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ".
      Μάλλον ο Κοινωνικός Αυτοματισμός σε βολεύει καλύτερα.
      Τα χαϊβάνια να τσιμπάνε σε τέτοιες φωνές και να μη βλέπουν το πρόβλημα.

      Διαγραφή
    4. ...η φράση...

      Διαγραφή
    5. Με την λεξη χαιβανι προφανως θα απευθυνεσαι στο ατομο σου.
      Τι σχεση εχει η απαντηση σου με την παραπανω αναρτηση;
      Σε αυτη περιγραφεται μια νομιμη διαδικασια της χρησης γονικης-ανευ αποδοχων αδειας κι εσυ αναφερεσαι στην γενικοτερη ελλειψη προσωπικου.
      Καλυτερα λοιπον να διαβαζεις κατι πριν αρπαξεις το πληκτρολογιο και αρχισεις την κριτικη.


      Διαγραφή
  4. Και τι έπρεπε να κανει ο συνάδελφος, να την πάρει διακεκομμένα για να βολευτεί η υπηρεσία μη χαλάσει η εικόνα της κυβέρνησης και φανεί το μπάχαλο που επικρατεί;;
    Ότι υπάρχει προσωπικό σε άλλες περιοχές δεν σημαίνει ότι όλα λειτουργούν τέλεια, πχ, υπάρχουν τομείς που τ΄ αυτοκίνητα ειναι ακινητοποιημένα με μηχανικές βλάβες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλλα λογια να αγαπιομαστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό που αδειάζει μια πόλη για να πάνε σε αλλη πόλη κάλυψη δεν το καταλαβαίνω ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στήν... Ζάκυνθο.... στήν Ζάκυνθο... όλα καλά κυρία διευθύντρια;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εν τω μεταξύ, στα Τρίκαλα, ξύπνησαν τα ζόμπι που ήταν χωμένοι στα άδυτα των γραφείων χρόνια τώρα κάνοντας τους παράγοντες, είδαν χρήμα και ανέβηκαν στο ασθενοφόρο αλλά μόνο για τα εκτός έδρας μεταφέροντας υλικά, αίματα και τα μοριακα τεστ στη Λάρισα.
    Μέχρι και ο υπεύθυνος του τομέα βγήκε από το σκοτάδι και τα δροσερά δωμάτια για τα ξεκούραστα ευρώ.
    Η φράξια και οι υποστηρικτές του επείγον, αρνητές των δευτερογενων και χρόνιοι βολεψακιδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τό.... πανηγύρι... καλά κρατεί στήν Βάρδα...

      Διαγραφή

Από το Blogger.