Α. Ξανθός: Αρκετά με τις επικοινωνιακές μεθοδεύσεις – ας ασχοληθεί επιτέλους ο Υπουργός Υγείας με τον έλεγχο της πανδημίας και τη στήριξη του ΕΣΥ
Α. Ξανθός για δηλώσεις Πλεύρη περί αλλαγής τρόπου καταγραφής θανάτων λόγω covid:
Κάθε φορά που η πανδημία είναι σε έξαρση και ο παράδοξα υψηλός αριθμός ημερήσιων θανάτων φέρνει τη χώρα μας στη χειρότερη θέση της Δυτικής Ευρώπης , ο Υπουργός Υγείας κ.Πλεύρης επαναφέρει το θέμα της αλλαγής του σημερινού τρόπου καταγραφής των σχετιζόμενων με covid θανάτων , που δήθεν δίνει «ψευδώς αυξημένη» θνησιμότητα. Όταν λοιπόν δεν μπορεί να κρυφτεί η υγειονομική τραγωδία των 40-50 νεκρών / μέρα που είναι σε εξέλιξη και για την οποία η κυβέρνηση έχει βαρύτατες πολιτικές ευθύνες και όταν η κατάργηση της καθημερινής αναφοράς του ΕΟΔΥ δεν φαίνεται να αποδίδει επικοινωνιακά , έρχεται ο Υπουργός Υγείας και υιοθετεί το βασικό επιχείρημα των αρνητών της πανδημίας και των συνωμοσιολόγων ! Ότι δηλαδή υπάρχουν «ψεύτικοι» θάνατοι που χρεώνονται ως covid !
Εδώ υπάρχουν μερικά θέματα επιστημονικής και πολιτικής ουσίας :
Η Ελλάδα εφαρμόζει , όπως όλες οι χώρες της ΕΕ, το μοντέλο καταγραφής θανάτων που έχει εισηγηθεί ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας και το ECDC . Τι προβλέπει αυτό το μοντέλο : «κάθε θάνατος με κλινικά συμβατή νόσο και θετικό τεστ covid , απουσία ανάρρωσης ή μιας ξεκάθαρα άσχετης με τον ιό αιτίας ( πχ τραύμα) , θεωρείται θάνατος από covid». Με βάση αυτό τον ορισμό η συντριπτική πλειοψηφία των θανάτων που έχουν καταγραφεί στην Ελλάδα πληρούν αυτά τα κριτήρια , άρα είναι θάνατοι από και όχι με covid . Άλλαξε πουθενά αυτή η διεθνώς αποδεκτή μεθοδολογία και δεν το ξέρουμε ;
Είναι δυνατόν μετά από 2,5 χρόνια πανδημίας και εν μέσω νέου επιδημικού κύματος να αλλάζει αυθαίρετα και ατεκμηρίωτα ο τρόπος καταγραφής των θανάτων , επειδή δεν συμφέρει την κυβέρνηση ; Δεν καταλαβαίνει ο Υπουργός ότι αυτό θα δώσει τη «χαριστική βολή» στην ήδη τρωθείσα αξιοπιστία της κυβέρνησης και των επιστημονικών οργάνων και θα ενισχύσει την κρίση εμπιστοσύνης της κοινωνίας ;
Από που επιστράτευσε ο κ.Πλεύρης αυτό το διαχωρισμό ( θάνατοι από και με covid) ο οποίος δεν έχει καμιά επιστημονική βάση ; Γιατί είναι γνωστό ότι ο θάνατος αποτελεί πολυπαραγοντικό φαινόμενο , συνήθως προκύπτει από συνδυασμό πολλαπλών υποκείμενων διαταραχών και δεν είναι πάντα προφανής η «αιτιολογική αλυσίδα» που οδηγεί σ’αυτόν . Ποιος δηλαδή μπορεί με σιγουριά να αποκλείσει ότι επηρέασε η μόλυνση με covid την τελική έκβαση μιας σοβαρής προϋπάρχουσας νόσου;
Για να τελειώνουμε . Αυτό που χρειαζόμαστε σήμερα είναι καλύτερη επιδημιολογική επιτήρηση με βάση αξιόπιστα δεδομένα , μέτρα ελέγχου της διασποράς και στήριξη του ΕΣΥ που ήδη πιέζεται και όχι εφησυχασμός και εγκληματικής ανευθυνότητας απραξία . Με «μαγείρεμα» στοιχείων και επικοινωνιακά τεχνάσματα , το μόνο που θα καταφέρει η κυβέρνηση είναι ο «εξευτελισμός της να γίνει τέλειος» ! Αν και μετά την υπόθεση των υποκλοπών , δεν φαίνεται να την πολυαπασχολεί ….


Τι θέλει να μας πει τώρα ο κ. Ξανθός; Ότι μέχρι τώρα γινόταν σωστά οι καταγραφές; Είναι σίγουρος ότι μέχρι τώρα ακολουθήθηκε το πρωτόκολλο του ΠΟΥ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντί να ζητήσει τον λόγο για το πώς βάφτιζαν τους θανάτους ως covid όλο το προηγούμενο διάστημα, προβάλλει ένσταση για το από δω και πέρα; Τι παράνοια είναι αυτή, τι αφέλεια, πόσο αλλού νυχτωμένοι εκεί στον ΣΥΡΙΖΑ, δυστυχέστατα...
Υπηρέτησαν κατά γράμμα το κυβερνητικό αφήγημα, στήριξαν τον υποχρεωτικό εμβολιασμό και τώρα πάει να τους χαλάσει το στορυ ο Πλεύρης. Να τον κάνουν ντα.
Επισημαίνεται η ευθυγράμμιση του Πλεύρη με τους ανεμβολίαστους, επειδή έτσι συμφέρει τώρα στο αφήγημα της Κυβέρνησης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλά πράγματα.
Γιατί δυσκολεύεσαι;
Ο Πλεύρης ευθυγραμμίζεται με τις οδηγίες των αφεντικών και χορηγών του χωρίς φραγμούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ξανθός τι δουλειά έχει στην σκατο-ιστορία; Ξαναρωτάω: είναι τόσο σίγουρος ότι μέχρι τώρα οι καταγραφές γινόταν lege artis? Δεν γνωρίζει ότι οποιοσδήποτε θάνατος με θετικό τεστ, ακόμα και χωρίς συναφή με covid κλινική εικόνα, ακόμα και το έμφραγμα ή το τραύμα αν κατέληγε, βαφτιζόταν θάνατος από covid;
Αν ήθελε να καταδείξει το κατά το δοκούν μαγείρεμα της κυβέρνησης, θα έπρεπε να θέσει υπό αμφισβήτηση όλες τις καταγραφές μέχρι σήμερα. Αρχικά υπερβάλλοντες αριθμοί για το αφήγημα του εμβολιασμού και της υποχρεωτικότητας, τώρα χάριν της τουριστικής ανεμελιάς και γιατί είμαστε διεθνώς ρεζίλι λόγω της παταγώδους αποτυχίαςστη διαχείριση της πανδημίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αλήθεια ειναι πως όλα τα χρόνια προβλήματα των ασθενών υπήρχαν πριν τον κορονοιό, αλλά ζούσαν, δεν πέθαιναν, όμως προσβλήθηκαν, νοσηλεύτηκαν και επήλθε το μοιραίο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως να γίνει η καταγραφή του θανάτου;
Από τα χρόνια προβλήματα ή με την αιτία νοσηλείας και εισόδου στο νοσοκομείο ή ακόμα και στη ΜΕΘ;
Σύμφωνα με τον ΠΟΥ θετικό τεστ + κλινικά συμβατή με covid 19 νόσος δηλαδή λοίμωξη αναπνευστικού.
ΔιαγραφήΤώρα για τους θανάτους... ηλικιωμένοι ή επιβαρυμένοι ασθενείς σε θαλάμους covid, χωρίς την αρμόζουσα εξατομικευμένη φροντίδα, υποστελέχωση, burn out του προσωπικού.. όλα είναι πολύ γνωστά.
Διαγραφή