....

....

Ανακοίνωση της συνδικαλιστικής παράταξης ΕΝΩΜΕΝΟ ΕΚΑΒ της Πάτρας





1 σχόλιο:

  1. Τι να τα κανετε? Θα καθονται. Και τα citroen καλα ειναι για επαρχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.