....

....

Η κυβέρνηση, δεν βρήκε, το βηματισμό της.



«Αυτη την τετραετία η κυβέρνηση,δεν βρήκε, το βηματισμό της Τι να κάνουμε να βάλουμε το κλάματα»; Έξαλλο μου τον κανατε τον μπουμπουκο μου,παλιοπαιδα Επος 😂🤣😂🤣😂 #Μητσοτακης_τελος #πλειστηριασμοι #κυβερνηση_συμμορια


 

twitter.com 



 twitter.com



twitter.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.