....

....

Ομιλία Ανδρέα Ξανθού στην Ολομέλεια στο σ/ν για την Δευτεροβάθμια Περίθαλψη - 1/12/2022


Ξανθός: "Τελική λύση" για το ΕΣΥ - Τι θα γινόταν στην πανδημία αν είχε εφαρμοστεί από πριν αυτή η ανατροπή στη δημόσια περίθαλψη;



youtube.com

5 σχόλια:

  1. ΜΟΥΓΚΑ για την Ιδιωτικοποίηση του ΕΣΥ.
    ΜΟΥΓΚΑ, από το Σωματείο της Αθήνας.
    ΜΟΥΓΚΑ από το την ΠΟΠΕΚΑΒ.
    ΜΟΥΓΚΑ από το Σωματείο της Θεσσαλονίκης.
    ΜΟΥΓΚΑ από το Σωματείο των Ιωαννίνων.
    ΜΟΥΓΚΑ από το Σωματείο της Λάρισας.
    ΜΟΥΓΚΑ από το Σωματείο του Ηρακλείου.
    ΜΟΥΓΚΑ από το Σωματείο της Ρόδου.
    ΜΟΥΓΚΑ από το Σωματείο της Καβάλας.
    ΜΟΥΓΚΑ από το Σωματείο της Κοζάνης.
    ΜΟΥΓΚΑ από το Σωματείο της Αλεξανδρούπολης.
    ΜΟΥΓΚΑ από το Σωματείο της Βέροιας.
    ΜΟΥΓΚΑ από τους ΠΑΣΟΚΟΥΣ, αυτοί ούτε το επίτευγμα του Γεννηματά δεν βγήκαν να υπερασπιστούν (Αλέξη, όλα καλά με τον Καπτανγιώργη;)
    ΟΛΑ τα παπαγαλάκια της Δεξιάς και του ΚΙΝΑΛΟΠΑΣΟΚ που λαλούσαν μεγαλόφωνα τόσα χρόνια σε συντονισμό , ΟΛΑ ΜΟΥΓΚΑ.
    Αυτούς ψηφίσατε, αυτά παίρνετε!
    Άντε, με τις (Ιδιωτικές) Υγείες σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι αυτοί που λες σχεδίασαν κινητοποιήσεις αλλά μετά το αποτέλεσμα της Λάρισας μαζεύτηκαν επειδή η δεξιά έγινε ισχυρότερη με τους ψήφους των συριζαιων. Τελικά ήταν γραμμή Κουμουνδούρου ή γραμμή ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΑΒ αυτό που έγινε;

      Διαγραφή
    2. Είναι οι γλύφτες που πάνε όπου φυσάει ο άνεμος, ποια Κουμουνδούρου

      Διαγραφή
  2. Από βορρά μέχρι νότο οι διαφοροι μουγκοί αναγκάστηκαν για πρώτη φορά στη ζωή τους να ακουμπήσουν κάτι 10χίλιαρα σε ιδιωτικές κλινικές για επεμβάσεις και θεραπείες και κάτι 100ευρα για ιδιωτικά ασθενοφόρα. Τελείωσαν εκείνα τα "ρε σεις συνάδελφος είμαι, βάλτε μου ραντεβού/χειρουργείο/εξιτήριο με ασθενοφόρο". Τώρα όλοι οι μουγκοί παθαίνουν όσα πάθαιναν οι υπόλοιποι κατακαημένοι που δεν είχαν κονέ ή φακελάκι εύκαιρο. Οπότε αυτό το νομοσχέδιο ισιώνει αυτές τις αδικίες του παρελθόντος. ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΒΑΘΙΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το ζήτημα είναι ότι ισιώνει προς τα κάτω τις αδικίες, γιγαντώνοντάς τες, ισιαίτερα για όσους δεν έχουν.
    Κι αυτό υπηρετούσε το ΕΣΥ:
    Ισότητα στην πρόσβαση στην υγεία για όλους.
    Αυτοί, οι παραπάνω,
    τσιράκια του συστήματος ήταν,
    τσιράκια του συστήματος θα παραμείνουν.
    Μη παραξενευτείς αν τους δεις στελέχη (τρομάρα τους) σε ιδιωτικές κλινικές κι επιχειρήσεις να παριστάνουν τον Βεληγκέκα στους εργαζόμενους.
    Αλίμονο, με τόση εμπειρία στο τσομπανιλίκι τόσα χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.