....

....

Γκάγκα: Μπόνους 250 ευρώ το μήνα σε όλους τους γιατρούς του ΕΚΑΒ

Τη χορήγησή του ανακοίνωσε από το βήμα της Βουλής η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας


Τη χορήγηση μηνιαίου οικονομικού κινήτρου προσέλκυσης και παραμονής, ύψους 250 ευρώ, σε όλους τους γιατρούς του ΕΚΑΒ, ανακοίνωσε από το βήμα της Βουλής, η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας, Ασημίνα Γκάγκα.

Στο πλαίσιο κατάθεσης νομοτεχνικών βελτιώσεων στο νομοσχέδιο για τη δευτεροβάθμια περίθαλψη, η κα Γκάγκα είπε ότι, από 01/01/2023 χορηγείται οριζόντια, σε όλους τους γιατρούς που υπηρετούν στο Εθνικό Κέντρο 'Αμεσης Βοήθειας, μηνιαίο οικονομικό κίνητρο προσέλκυσης και παραμονής. Το κίνητρο σημείωσε, χορηγείται ανεξαρτήτως ειδικότητας, "γιατί όλοι γιατροί του ΕΚΑΒ κάνουν την ίδια δουλειά". Σημείωσε επίσης ότι τα 250 ευρώ είναι επιπλέον της αύξησης 120 ευρώ στο νοσοκομειακό επίδομα και του 5% αύξησης στον βασικό μισθό.

Σημειώνεται ότι η συζήτηση στην ολομέλεια της Βουλής, λόγω της συμμετοχής πλέον των 80 βουλευτών, θα συνεχιστεί μέχρι και αύριο Παρασκευή το μεσημέρι, Η διαδικασία θα ολοκληρωθεί με την ονομαστική ψηφοφορία που ζήτησαν ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ επί της αρχής του νομοσχέδιου, καθώς και επί των επίμαχων άρθρων για την μερική απασχόληση γιατρών στο ΕΣΥ και τη δυνατότητα γιατρών του ΕΣΥ να ασκούν ιδιωτικό έργο.


protothema.gr

11 σχόλια:

  1. Παίρνουν έναν σκασμό λεφτά και οι μισοί δεν κάνουν τίποτα και τους δίνουν και παραπάνω χρήματα.
    Λέει η υπουργός ότι όλοι κάνουν την ίδια δουλειά.Βεβαιως μας δουλεύουν και παίρνουν τα τριπλά από μας.Οτι ναναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι έγινε ρε σεις εκείνο το επίδομα Κικίλια; ψωμολυσσάξατε για 50 ευρώ, ορίστε πάρτε τώρα 250. Οι Γιατροί. όχι εσείς οι οδηγοί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι γιατροί σου τη βγάζουν τη δουλειά??? Για βάλε το μυαλό σου σε τάξη. Απεργία κανονική σου χρειάζεται όπως κάποτε, να γονατίσει όλη χώρα και μη μου πείτε οι ασθενείς τι φταίνε.... Ο καθένας κάνει τον αγώνα του με ότι μέσα διαθέτει. Που έχουμε μπλέξει γαμώ το κέρατό μου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όπως κάποτε - ΑΚΥΡΟ. τώρα δεν παίζει. ένα έχει μείνει. Η ΚΑΛΠΗ. πάτε μέχρι εκεί και ξαναψηφίστε τους.

      Διαγραφή
    2. Να σε ενημερώσω επαναστάτη ότι όποιος κάνει απεργία χάνει μεροκάματο γιατί δεν φαίνεται να έχεις απεργησει ποτέ.
      Πάντως είσαι πραγματικός επαγγελματίας υγείας με συνείδηση.Αστους ασθενείς να πεθαίνουν αρκεί εσύ να παίρνεις εκτός έδρας 45αρια

      Διαγραφή
    3. Αν υπάρχει άλλος τρόπος για να αντιδράσουμε να το προτείνετε. Καιρός να πάρουν το βάρος της ευθύνης όλοι οι συνάδελφοι, η απεργία είναι από τους λίγους τρόπους που μας απέμεινε για να αντιδράσουμε, ειδικά εμείς στο ΕΚΑΒ. Προσέξτε τα πληρώματα του ΕΚΑΒ, δεν είναι όλοι στην ίδια μοίρα, πλην πληρωμάτων δεν βλέπω ιδιαίτερα ζόρια στις συνθήκες εργασίας και στην ανάγκη ειδικού ασφαλιστικού, καιρός να μην μασάμε τα λόγια μας. Διασώστης στην κίνηση μετά από 25 χρόνια, δεν νομίζω να συγκρίνεται με διοικητικό στο ΕΚΑΒ.
      Ενεργειακός υπεύθυνος special

      Διαγραφή
  4. Είστε άθλιοι και ανίκανοι. Δεν ξέρετε καν πώς δουλεύει αυτή η υπηρεσία. Έχουμε βαρεθεί να μετράμε κάθε μήνα. Τόσα εδώ τόσα εκεί τόσα παραπέρα και πάλι άφραγκοι. Τελικά πολύ καλά είπε ένας γνωστός μου: δεν είναι τομάρια όλοι οι δεξιοί, αλλά στη δεξιά έχουν μαζευτεί όλα τα τομάρια.... Τώρα καθίστε και περιμένετε υπερωρίες και εκτός έδρας για να βγάλετε τα Χριστούγεννα... Και στο τέλος της τετραετίας την ψήφο πάλι εκεί......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατί δεν προκηρύσσει η ΠΟΠ ΕΚΑΒ μία αποχή από τις δευτερογενείς; Αν δεν πετύχει, να κατεβάσει ένα φορτηγό πλακέτες και να μοιράσει σε όλο το υπουργείο Υγείας. Ο Πλεύρης έχει πάρει πλακέτα; Αν ναι, τσουρέκι απ' τον Τερκενλή σ' αυτόν. Θα συγκινηθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απεργία στο ΕΚΑΒ;
    Το καλύτερο ανέκδοτο των τελευταίων 30 χρόνων.
    Η ΠΟΠΕΚΑΒ προκήρυσσε απεργία, βάζοντας όλους σαν προσωπικό ασφαλείας.
    Για ποια απεργία μιλάμε και πότε έγινε η τελευταία απεργία στο ΕΚΑΒ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να δηλώσουν όλοι χρόνια, δευτερογενείς και νησιά, να έρθει στα τεμπα της η υπηρεσία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί, Κυριακή αιμοδοσία 2 ρεπουδάκια δώρο, όχι; Κάλυψη γήπεδο Κυριακή φρέντο κερκίδα φωτό με ποδοσφαιριστές, 2 ρεπουδάκια δώρο; Όχι; Διακομιδή ρεπατζής σε μονό πλήρωμα εκτός έδρας, δυο ρεπουδάκια δώρο, στο κόλπο όλοι; όχι; Ασθένεια και ρεπατζή τηλέφωνο Κυριακή να σκάει στη δουλειά μετά από 4 ώρες και εξαιρέσιμο δυο ρεπουδάκια δώρο; όχι;
      Ενεργειακός υπεύθυνος special

      Διαγραφή

Από το Blogger.