Νέο ΕΣΥ - Οι 9+1 δεσμεύσεις του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ
Δεσμεύσεις για ριζική ανανέωση και ενίσχυση του ΕΣΥ ανέλαβε ο Αλέξης Τσίπρας και έθεσε στόχο στο τέλος της τετραετίας μιας προοδευτικής διακυβέρνησης να φτάσουμε στο μέσο επίπεδο της Ευρώπης στις παροχές Υγείας και πρόληψης.
Συγκεκριμένα, ο Αλ. Τσίπρας εξήγγειλε:
1. Αύξηση 3 δισ. της χρηματοδότησης του ΕΣΥ (2 δισ. ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό, 1 δισ. από το Ταμείο Ανάκαμψης). Στόχος: οι δαπάνες για την Υγεία σε βάθος τετραετίας να είναι στον ευρωπαϊκό μέσο όρο 7% του ΑΕΠ.
2. Μισθολόγιο ιατρικού προσωπικού: 2.000 ευρώ εισαγωγικός μισθός για τον πρωτοδιόριστο γιατρό και ανάλογη προσαρμογή στις υπόλοιπες βαθμίδες.
3. Μηχανισμός αυτόματης προκήρυξης και κάλυψης των κενών θέσεων στο ΕΣΥ λόγω συνταξιοδότησης.
4. Μονιμοποίηση στο ΕΣΥ του συνόλου του υγειονομικού προσωπικού που έδωσε και δίνει τη μάχη της πανδημίας.
5, Πρόσληψη 5.000 μόνιμων υγειονομικών αμέσως και άλλων 10.000 σε ορίζοντα τριετίας σε τομείς αιχμής, αλλά και σε υπηρεσίες που υστερεί το ΕΣΥ: κοινοτική φροντίδα, επείγουσα ιατρική, αποκατάσταση, ψυχική υγεία, οδοντιατρική περίθαλψη, μετανοσοκομειακή φροντίδα.
6. Ένταξη των υγειονομικών εργαζόμενων στο καθεστώς των βαρέων και ανθυγιεινών.
7. Ενίσχυση της πρωτοβάθμιας φροντίδας: τριπλασιασμός των ΤΟΜΥ (από τις 127 στις 380), εδραίωση του θεσμού του οικογενειακού γιατρού σε όλη την επικράτεια και για όλους.
8. Λειτουργία ανά δήμο Πολυδύναμων Κέντρων Υγείας.
9. Επιχειρησιακή ενδυνάμωση του ΕΚΑΒ.
10. Ανακαίνιση και πλήρης εξοπλισμός των νοσοκομείων που παρουσιάζουν επείγουσες ανάγκες.


Η ΜΟΝΙΜΟΠΟΊΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΩ ΤΣΙΠΡΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι κλωτσιές στους ιδιώτες στα νοσοκομεία και στο αργόσχολο Εκεπυ στη Θεσσαλονίκη είναι αιτίες για να στηρίξω Τσίπρα στις εκλογές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΩΣΤΆ και τα 2 προηγούμενα. ΒΑΕ για να στηρίξω Τσιπρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτηρίζετε γιατί πειστηκατε ότι όλα αυτά θα γίνουν όπως δεν έγινε τίποτα την τετραετία 15-19.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια περάστε από το ταμείο της Κουμουνδούρου για το ένα ευρώ του σχολίου.
Αν τότε δεν έγινε τίποτα, τώρα ζούμε το μεγάλο τίποτα πασπαλισμένο με μπόλικο καθόλου, φρου φρου, αρώματα και δηθενιές αρίστων.
ΔιαγραφήΕσύ μείνε στο ταμείο της οδου Πειραιώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΙΞΑΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΗΡΘΕ Η ΣΕΙΡΑ ΜΑΣ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ..ΚΥΡΙΕ ΚΙΚΙΛΙΑ ΘΥΜΑΣΕ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπικουρικός και εσύ σε τομέα με ένα σήμα την ημέρα ;
ΔιαγραφήΌσα σήματα βγουν θα τα κάνει, εσύ γιατί σφίγγεσαι;
ΔιαγραφήΠόσο γαλαζοαιματο γίδι είσαι μπορείς να το διαπιστώσεις κοιτώντας στο καθρέπτη σου που θα μου πεις ότι κάνω ενα σήμα την ημέρα.Εσυ συνέχισε το πινέλο για καμιά κάλυψη
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ήθελα να σε προσβάλλω γιατί νόμιζα ότι κάνεις ένα σήμα την βάρδια.Μπορει τελικά να είναι και ένα την εβδομαδα
ΔιαγραφήΜε κάτι τέτοιους σαν εσένα το εκαβ έχει κατάντησει έτσι θέλει τέχνη και είσαι καλός τεχνίτης
ΔιαγραφήΗ ΝΔ θα καταλάβει καλα ότι έσπειραν στην υγεία θα θερίσουν.Ο επικουρικός ψηφίζει αυτός και η οικογένεια του ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πάει το χέρι σου να ρίξει ψήφο στον ΣΥΡΙΖΑ; Θα προδώσεις πατροπαράδοτες αξίες και έθιμα; Δεν θα στηρίξεις το μπάρμπα τον βουλευτή; Χλωμό.
ΔιαγραφήΠΑΣΟΚ
ΔιαγραφήΡε ανόητε επικουρικό προσωπικό εργάζεται και σε μεγάλα αστικά κέντρα. Το επιχείρημα με τα πόσα σήματα βγάζει είναι άκυρο.
ΑπάντησηΔιαγραφή