Συγκλονιστικές στιγμές στην Τουρκία: Η ΕΜΑΚ (και όχι τα ΕΚΑΜ … κ Μητσοτάκη) διέσωσαν 50 χρονο πατέρα από τα ερείπια και επιχειρούν για την 7χρονη κορούλα του! (live)
Παραμένει σε εξέλιξη η επιχείρηση διάσωσης από τους άνδρες της ελληνικής ΕΜΑΚ ενός επτάχρονου κοριτσιού, που βρίσκεται εγκλωβισμένο σε βάθος επτά μέτρων κάτω από τόνους συντρίμμια στην πόλη Αλεξανδρέτα (Χατάι) της Τουρκία.
Στην προσπάθεια διάσωσης της μικρής συμμετέχουν 4 άνδρες της ΕΜΑΚ, ενώ οι υπόλοιποι προσπαθούν να απεγκλωβίσουν μια τετραμελή οικογένεια που είναι παγιδευμένη κάτω από κλιμακοστάσιο.
Ο πατέρας ένας 50χρονος ανασύρθηκε πριν από λίγα λεπτά και οι προσπάθειες εστιάζονται στο να σωθεί η 6χρονη κορούλα του. Το παιδί φέρεται να βρίσκεται αγκαλιά με το αδερφάκι του που δεν τα κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή, ενώ κοντά τους είναι και η μητέρα που είναι επίσης νεκρή. Στην επικοινωνία με τους διασώστες έχει μεταφέρει ότι την λένε Φατμέ και ότι δεν μπορεί να απεγκλωβίσει το χέρι της.
Σημειώνεται ότι η 7χρονη έχει ήδη συμπληρώσει πάνω από 24 ώρες κάτω από τα ερείπια, μετά το σαρωτικό χτύπημα του Εγκέλαδου τη Δευτέρα, από το οποίο έχουν ήδη επιβεβαιωθεί πάνω από 5.000 νεκροί και δεκάδες χιλιάδες τραυματίες στη νοτιοδυτική Τουρκία και την βορειοδυτική Συρία.
Συγκλονιστικές οι εικόνες και από τα Άδανα όπου βρίσκεται η έτερη κάμερα της ΕΡΤ. Εκεί διασώστες και εθελοντές προσπαθούν με χαλιά και κουβέρτες να μεταφέρουν μπάζα από 13οροφο κτήριο που έχει πέσει και να φτάσουν στο σημείο όπου ακούστηκε πριν λίγο μια ανθρώπινη φωνή.
Πηγή: avgi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια