Λάρισα: Εικόνες από τη βόλτα Μητσοτάκη σε κεντρικούς πεζοδρόμους και τη «στάση» σε καφετέρια
Περίπατο σε κεντρικούς πεζοδρόμους, κοντά στο Αρχαίο Θέατρο Λάρισας, πραγματοποίησε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ενώ έκανε μια «στάση» σε κεντρικό καφέ όπου συνομίλησε με νέους και άλλους θαμώνες που βρίσκονταν στο σημείο.
Επίσης την προσοχή και το βλέμμα του έκλεψε έναν σκυλάκι το οποίο τον… καλωσόρισε στην πόλη μας…
Δείτε βίντεο:
Φωτογραφικά στιγμιότυπα:





























Δεν υπάρχουν σχόλια