....

....

Πανελλήνια επιτροπή αγροτών: Ο πρωθυπουργός δεν έδωσε καμία λύση στα αιτήματά μας

Συνάντηση με αντιπροσωπεία της Πανελλήνιας Επιτροπής Μπλόκων είχε σήμερα νωρίς το πρωί, λίγο πριν αναχωρήσει από τη Λάρισα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Μετά το πέρας της συνάντησή τους, οι αγρότες τόνισαν ότι δεν δόθηκε λύση στα αιτήματά τους και υπογράμμισαν ότι οφείλει ο πρωθυπουργός να σταθεί δίπλα στους αγρότες και με καίριες παρεμβάσεις να δώσει στον αγροτικό κόσμο την «ανάσα» που χρειάζεται για να επανακάμψει.

Η αντιπροσωπεία της ΠΕΜ έθεσε στον πρωθυπουργό τα βασικά αιτήματα που υπήρχαν στα μπλόκα τις προηγούμενες ημέρες όπως:

ADVERTISEMENT
  • Μείωση του Κόστους Παραγωγής με αφορολόγητο πετρέλαιο, πλαφόν στην τιμή του ρεύματος, επιδότηση σε μέσα και εφόδια και ζωοτροφές.
  • Αναπλήρωση χαμένου εισοδήματος σε όλα τα προϊόντα που πουλήθηκαν σε τιμές κάτω από το κόστος παραγωγής.
  • Τιμές που να καλύπτουν το κόστος παραγωγής και να μας αφήνουν εισόδημα να ζούμε και να συνεχίζουμε την καλλιέργεια.
  • Αλλαγή του κανονισμού του ΕΛΓΑ ώστε να ασφαλίζουμε και να αποζημιωνόμαστε στο 100% την παραγωγή και το κεφάλαιο.

Πηγή: larissanet.gr

koutipandoras.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.