Δυστυχώς για άλλη μια φορά στον δήμο Πάργας και στο Κέντρο Υγείας Καναλακίου δεν υπάρχει ασθενοφόρο
τετάρτη 8/2/2023 (δύο χιλιάδες είκοσι τρία) παρακαλώ δυστυχώς για άλλη μια φορά στον δημο Πάργας και στο κεντρο υγειας καναλακιου δεν υπάρχει ασθενοφόρο σε βάρδια...φεύγω 6:00 το πρωί από το σπίτι μέσα σε ένα 1 λεπτο στον δρόμο ξαπλωμένος στο έδαφος με -2 ένας άνθρωπος σταματάω του μιλάω δεν απαντάει το κορμί του παγωμένο τα χέρια και τα πόδια σε ακαμψία παίρνω τηλ την αστυνομία λέω το περιστατικό στον αστυνομικο βαρδιας μου λέει κάτσε εκει και καλώ ασθενοφόρο...με παίρνει πίσω ο αστυνομικός δυστυχώς μου λέει δεν υπάρχει ασθενοφόρο και θα έρθει σε 30 λεπτά από πρεβεζα του είπαν από το Κ.Υ καναλακιου του λέω τι κάνω δεν μπορώ να φύγω από εδώ είναι ένας άνθρωπος μας.. περνάει αρκετή ώρα έρχεται το περιπολικό τον βάζουμε μέσα με μεγάλη προσπάθεια και τα πόδια του έξω γιατί από την ακαμψία δεν λύγισαν και με την πόρτα ανοιχτή απο το περιπολικό έχει περάσει ένα 25 λεπτό περιπου, φθάνουμε ίσα ίσα που ανέπνεε μαθαίνω τελικά ότι ο συνάνθρωπο μάς έφυγε...δυστυχώς για άλλη μια φορά...!!! δεν άκουσα από κανέναν να ενδιαφερθεί σήμερα όμως γιατί δεν είχε ασθενοφόρο γιατί δεν ήρθε γιατρός εκεί γιατί γατί γιατί...γιατι ίσως ήταν αυτός που ήταν γιατί λίγοι θα ενδιαφέρονται για αυτόν...να θυμάστε όταν έρθουν εκλογές να ζητάτε και κάτι για το κοινωνικό σύνολο και όχι μόνο ρουσφέτια δρόμους θέσεις και βολεματα...Καλους δρόμους Μήτσιο αρτσα εκεί που πας....
Μίλτος Μυλωνάς
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν δημιουργήσαμε βάση.....μας κορόιδευαν....
Να πάνε τώρα να συλλυπηθούν την οικογένεια τού άτυχου ανθρώπου
Τότε με τίς δυνατότητες πού είχαμε .... κάναμε μπαλώματα
.... Πόση αξία είχαν !!
Και κανατε πολυ ωραια μπαλωματα.
ΔιαγραφήΚαταντησατε το Εκαβ υπαλληλο των νοσοκομειων για να ασχολειται με ραντεβου και εξιτηρια αντι για επειγοντα.
Να προσλαβετε οδηγους για τα νοσοκομεια συμφωνα με τις αναγκες τους δεν επαιζε;
Θα μου πεις πιο απλο ηταν να υποβαθμισουμε μια υπηρεσια εκτακτης αναγκης σε ταξι.
Ωραιος σχεδιασμος.
Κι οχι μονο αυτο αλλα συνεχιζεται το ιδιο αφηγημα.
Νησια με 1 και 2 αυτοκινητα ανα βαρδια κι εσεις το βιολι σας, τα χρονια στο Εκαβ.
Ηθελα να ηξερα ποιος κανει αυτους τους γελοιους σχεδιασμους.
Αντι να βρεθει ενας να ζητησει καταγραφη των αναγκων του καθε νοσοκομειου και να ζητηθουν οι αναλογες προσληψεις για την καλυψη των αναγκων τους μπασταρδευει υπηρεσιες.
Να μην κανει ΚΑΝΕΝΑΣ σωστα την δουλεια του.
Καλυτερη η αμαθεια απο την ημιμαθεια ελεγαν οι σοφοι αλλα οι συγχρονοι πονηροι τους απεδειξαν οτι εκαναν λαθος κι οτι τελικα χωρανε δυο καρπουζια στην ιδια μασχαλη.
Αν θελετε να δειξετε και να κανετε εργο να αφησετε το Εκαβ να ασχοληθει με το αντικειμενο του και τα νοσοκομεια με το δικο τους.
Το ολιγον εγκυος και το κανουμε ραντεβου αναμεσα απο τα επειγοντα εστειλε ΠΟΛΥ κοσμο στον ταφο.
Χρησιμος δεν λεγεσαι οταν προτεινεις μαλακιες βαζοντας την υπογραφη σου, χρησιμος γινεσαι οταν προτεινεις καινοτομιες για να απλουστευσεις και να βελτιωσεις καταστασεις.
Ενας αηδιασμενος πολιτης.
Να παει η ΔΥΠΕ για τα συλληπητηρια που ειναι και αρμοδιοτητα της τα Κ.Υ, οχι το ΕΚΑΒ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτα τα μπασταρδα παντρεματα εχουν απαξιωσει το ΕΚΑΒ.
Νισαφι πια να πρεπει να απολογειται το ΕΚΑΒ γιατι δεν εχουν πληρωματα τα Κ.Υ και γιατι δεν προσλαμβανουν οδηγους τα νοσοκομεια για τις υποχρεωσεις τους.