....

....

Γιατί να πάρεις ένα κιλό, πάρε μισό!

2 σχόλια:

  1. Κλασική δεξιά κυράτσα. Έτσι βγήκε και η παροιμία ψωμί ελιά και Κώτσο βασιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανάλογο με εκείνο που είχε πει η γαλαζοαίματη, ας φάνε παντεσπάνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.