Η απάντηση των εργαζομένων ΕΚΑΒ Κέρκυρας για την καταγγελία ιδιώτη γιατρού
Με ανακοίνωση του το Σωματείο Εργαζομένων ΕΚΑΒ Κέρκυρας τονίζει τα εξής: «Ένα ακόμη δύστυχές περιστατικό φέρνει στο προσκήνιο την αναγκαιότητα άμεσης ίδρυσης βάσης ΕΚΑΒ στην βόρεια Κέρκυρα, μετά από ακόμα έναν αιφνίδιο θάνατο κατά τη διάρκεια διασκέδασης σε κέντρο 54χρονης συμπολιτίσσας μας.
Στο συμβάν κλήθηκε ιδιώτης γιατρός με ιδιωτικό ασθενοφόρο από παρευρισκόμενους και ουδέποτε το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΚΑΒ 166 ειδοποιήθηκε για να στείλει όχημα. Εδώ οφείλουμε να αναφέρουμε ότι στην πατρίδα μας ο μόνος φορέας επείγουσας προνοσοκομειακής φροντίδας είναι το ΕΚΑΒ. Εδώ και αρκετές ώρες βλέπουμε σε αρκετά ειδησεογραφικά site να δημοσιεύονται πληροφορίες όπως ότι κατά την παραλαβή του περιστατικού με ιδιωτικό ασθενοφόρο ιδιώτης γιατρός που συνόδευε το περιστατικό κάλεσε το ΕΚΑΒ για να ζητήσει να ενημερωθεί το γενικό νοσοκομείο Κέρκυρας για την άφιξη του περιστατικού και να αναμένει ιατρικό επιτελείο για ανάνηψη. Κατά την άφιξη του ιδιωτικού ασθενοφόρου διαβάσαμε ότι κατά δήλωσή του ιδιώτη γιατρό στα ΤΕΠ του γενικού νοσοκομείου δεν τον ανέμενε κανείς και υπήρχε μέσα μόνο μία νοσηλεύτρια και τον ενημέρωσε ότι δεν έλαβε καμιά κλήση από πουθενά. Κάπου εδώ πρέπει να αποσαφηνίσουμε κάποια πράγματα προς ενημέρωση των πολιτών:
καταρχήν ένα τόσο σοβαρό περιστατικό θα έπρεπε πρώτα να έχει καταγγελθεί στο νοσοκομείο Κέρκυρας ή στην εισαγγελία και να έχει ζητηθεί να διερευνηθεί σε βάθος.
Οι εργαζόμενοι στο ΕΚΑΒ ποτέ δεν έχουν βρει άδεια τα ΤΕΠ χωρίς γιατρούς και πάντα οπότε έχει ζητηθεί αναμονή λόγω σοβαρού περιστατικού λαμβάνουμε την απαιτούμενη προσοχή. Το ΕΚΑΒ δεν έχει καμία αρμοδιότητα να ενημερώνει το νοσοκομείο για περιστατικά που διακομίζονται με ιδιωτικά ασθενοφόρα αλλά σύμφωνα και με πληροφορίες δεν υπήρξε καμία κλήση προς την υπηρεσία μας γι’ αυτό το περιστατικό. Επίσης σύμφωνα πάντα με πληροφορίες χωρίς να έχει ζητηθεί μέσω εισαγγελικής παραγγελίας να ανοίξει το καταγραφικό της υπηρεσίας μας που αυτό και μόνο θα αποκαλύψει τι ακριβώς συνέβη. Εδώ ως επαγγελματίες υγείας και πτυχιούχοι διασώστες με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την πρώτη στιγμή θορυβηθήκαμε σχετικά με την ολοκληρωμένη διαχείριση του περιστατικού και άμεσα αναρωτηθήκαμε ποιες ενέργειες έγιναν ή δεν έγιναν.
5. Να ερευνηθεί αν παραδόθηκε δελτίο από το πλήρωμα του ιδιωτικού ασθενοφόρου, τι ενέργειες έγιναν κατά την διακομιδή και από ποιον και σε τι κατάσταση παρελήφθη η ασθενής;
Αυτές οι σκέψεις μας έβαλαν σε μεγάλα ερωτηματικά και καλό θα ήταν κάπως να αποσαφηνιστεί ολόκληρη η διαδικασία της διακομιδής. Η σκέψη μας είναι στην οικογένεια της εκλιπούσης και εκφράζουμε θερμά συλλυπητήρια στους δικούς της ανθρώπους».
Εδώ οφείλουμε να αναφέρουμε ότι στην πατρίδα μας ο μόνος φορέας επείγουσας προνοσοκομειακής φροντίδας είναι το ΕΚΑΒ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτα και αλλα πολλα αρχισαν να συμβαινουν απο το μακρινο 2014 που εγινε η αρχη απαξιωσης του ΕΚΑΒ.
Αυτη η απαξιωση το μετετρεψε σε κεντρο διερχομενων που εν συνεχεια απο τον Ιανουαριο του 2015 και μετα απεμπολησε τον πλεον και τον τιτλο του φορεα επειγουσας προνοσοκομειακης φροντιδας και ασχοληθηκε πλεον κατα 80% με τα ραντεβου.
Λοιπον, τι ψαχνετε τωρα;
Δεν ειναι φυσικο ο κοσμος να μην καλει το εκαβ για επειγοντα οταν ξερει οτι θα εξυπηρετηθει μετα απο ωρες;
Και κατι τελευταιο, μην βιαστουν οι γνωστοι πατσαβομουρηδες να κραξουν γιατι εξ αιτιας τους το εκαβ κατοχυρωθηκε ως υπηρεσια ραντεβου και απαξιωθηκε απο τον κοσμο που το ειχε πραγματικα αναγκη και οχι λογω ελειψης προσωπικου.
Το εκαβ ηθελε και θελει προσληψεις για να ασχοληθει σοβαρα με το επειγον και να ανακτησει το κυρος του στα ματια του ασθενη που το εχει αναγκη για αμεση βοηθεια αν καταλαβαινουν καποιοι τον ορισμο της λεξεως ΑΜΕΣΗ.
Σας γουστάρω ρε μάγκες που βγάζετε φόρα παρτίδα την άδεια ασκήσεως, πριν χρόνια ήτανε ταμπού να μιλάμε γι αυτό. Τώρα ναι όλοι μπροστά. Συνεχίζουμε. Αλλάζουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος ηταν το 2014 δε μας λες να θυμηθούμε, γιατί κυκλοφορεί ανάμεσά μας και η αμνησία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ΕΚΑΒ απαξιώθηκε από την εγκατάλειψη από την εποχή των μνημονίων και τις πολιτικές αποφάσεις.
Το 2014 ηταν ενας μεγαλος μαλακας που το ξεκινησε και το 2015 ενας ακομα μεγαλυτερος που το τελειωσε.
ΔιαγραφήΙκανοποιηθηκες τωρα;
Γίνε πιο σαφής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑααα τώρα που θυμάμαι ένας και μοναδικός ηταν ο καταστροφέας του ΕΚΑΒ το 2014 και μάλιστα για τις αξιέπαινες πράξεις του, μάλιστα του δόθηκε και πλακέτα από τους συνδικαλιστές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι υπόλοιποι, μετα απ' αυτόν, ηταν δεμένοι χειροπόδαρα από τις δεσμεύσεις που κληρονόμησαν.
Ναι και μιας κι ηταν δεσμωτες μετετρεψαν το ΕΚΑΒ σε εταιρεια ραδιοταξι των νοσοκομειων.
ΔιαγραφήΕχεις πολυ πλακα.
Βγαλε επιτελους τα γυαλια!!!
Αααα ναι, ήταν κι ένας άλλος υπουργός διοικητικής μεταρρύθμισης, Κυριάκος νομίζω το όνομά του, που έψαχναν για απολύσεις υπαλλήλων, ναι ναι Κυριάκος Μητσοτάκης λεγόταν, όπως ο σημερινός πρωθυπουργός, λες να είναι ο ίδιος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν εχω καταλαβει τι προσπαθεις να μας πεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιπαμε οι δυο μαλακες του 2014 και 2015 καταστρεψαν το ΕΚΑΒ.
Οενας το εκανε κεντρο διερχομενων και ο δευτερος εταιρεια ραδιοταξι με ολη τη σημασια της λεξεως.
Τι δεν καταλαβαινεις απο αυτο;
Ακομα το συνεχιζεις μηπως καθαρισεις το λεκε απο το αφεντικο σου;
Σ' αρεσει δεν σ' αρεσει η ΝΔ ξεκινησε την απαξιωση του ΕΚΑΒ και ο Συριζα την καθιερωσε.
Και βοηθας κι εσυ συνεχιζοντας ακομα το αφηγημα πως το ΕΚΑΒ πρεπει να κανει τα ραντεβου των νοσοκομειων αναρωτομενος δηθεν για την απαξιωση του απο τον κοσμο οταν το χρειαζεται για επειγοντα περιστατικα.
Ειστε οι αξιοι συνεχιστες της μαλακιας του 2014 κι αυτο σας το αναγωριζουν ΟΛΟΙ!
Ο ένας νομοθέτησε φίλε μου και αυτή είναι η ουσία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα υπόλοιπα είναι επακόλουθα του νόμου.
Αλλά από πότε απαγορεύεται στους εργαζόμενους να έχουν απόψεις για το πως θα πρέπει να λειτουργεί η υπηρεσία τους;
Και γιατί να είναι θέσφατο η άποψή σου;
Η αντικειμενικοτητα εχει διαφορα απο την κ@λ@τρυπιδα γιατι ειναι μια και δεν εχει ο καθενας την δικη του.
ΔιαγραφήΟλο κραζεις γιατι οι αλλοι δεν αλλαξαν νομους που εφερε ο συριζα και δεν τους αρεσαν κι οτι το ιδιο θα κανει και ο συριζα θα αλλαζει οποιο νομο δεν το βρισκει συμφωνο.
Συμπερασματικα λοιπον τον βολευε η απαξιωση του ΕΚΑΒ και γι αυτο οχι μονο δεν τον αλλαξε αλλα εκανε το παν για την πληρη απαξιωση του ΕΚΑΒ.
Αυτα τα ολιγα για σημερα.
Σιγα μην κανουμε και γκαλοπ στους εργαζομενους στην υπηρεσια αν θελουν να κανουν επειγοντα η ραντεβου.
ΔιαγραφήΤι ειπε το ατομο;
Τωρα εβαλες και υπογραφη για το τι θα πει δημοσιος υπαλληλος.
ΔιαγραφήΠρεπει η υπηρεσια να καθορισει τον τροπο λειτουργιας της συμφωνα με τις αποψεις των εργαζομενων.
Θελετε να κανετε επειγοντα η να κανετε ραντεβουδακια και να τα οικονοματε και αναλογα με την ψηφοφορια να ορισει τις αρμοδιοτητες της ε;
Ρε φατε κατι δημοκρατες.
Ετσι θα εκανες αν δουλευες στον ιδιωτικο τομεα ρε εργατοπατερα;
Καλά μας έκανες και γελάσαμε πάλι σήμερα με την αντικειμενική αντικειμενοτητα που διαθέτεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ένας νομοθέτησε λέει ο γνωστός συνδικαλιστής του ΣΥΡΙΖΑ πρωην ΠΑΣΟΚΟΣ-Και γιατί δεν νομοθέτησε η τότε κυβέρνηση σου να στείλει τους οδηγούς πίσω στα νοσοκομεία? Μην μου πείτε οτι είχε δεσμεύσεις...Γιατί και οι άλλοι είχαν δεσμεύσεις. Με την λογική σας όλες οι κυβερνήσεις από το 2010 δεν θέλανε αλλά πιέστηκαν να κόψουν μισθούς κ συντάξεις. Για την περικοπή των υπερωριών π.χ. που η πρώτη φορά αριστερά νομοθέτησε με το τρίτο μνημόνιο . η δεύτερη φορά αριστερά τις επανέφερε προ του 2015, λίγους μήνες αργότερα. Εκεί πως μπορέσατε να νομοθετήσετε? Είστε υπεύθυνοι όλοι σας για την κατάντια του ΕΚΑΒ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεχασες κι οτι νομοθετησε και το επικο συνταξη στα 67 οταν ολος ο κοσμος παιρνει στα 62.
ΔιαγραφήΑυτα τα ολιγα απο την αριστερη κωλοτουμπα.
Τωρα γινεσαι κακος.
ΔιαγραφήΑυτοι οχι μονο κρατησαν τους οδηγους που μας εφεραν οι προηγουμενοι αλλα μας εκαναν και ταξιτζηδες οι δικοι σου δεν μπορουσαν να μας βαλουν στα Β.Α.Ε σε ενδειξη καλης διαθεσης και αμοιβαιου σεβασμου;
Γιατι αν θυμαμαι καλα τετοια παραγγελια αφησαν γιατι αυτοι δεν προλαβαιναν.
Το τραγικο ειναι οτι εχουν βλεψεις επανεκλογης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛες να θελουν να βαλουν στα ασθενοφορα τις ταριφες που δεν προλαβαν να τοποθετησουν ως το 2019 για να μας κανουν ταξιτζηδες και με την βουλα;
Έχετε θράσος και μιλάτε εσείς που με Βαγγέλη Σαμαρά και Αντώνη Βενιζέλο μας στείλατε στα τάρταρα με τις περικοπές μισθών, 10.000 ευρώ το χρόνο μείωση και μιλάτε λες και η χώρα είναι κτήμα σας και περιουσιακό σας στοιχείο εκεί στη ΝΔ, οι άλλοι το πλήρωσαν ακριβά με το 4,5%.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσείς είχατε την απαίτηση να κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ όσα δεν έκαναν οι άλλοι 50 χρόνια τώρα σε 4 χρόνια και σε συνθήκες μνημονίου.
Αυτά...
Ο Σύριζα είχε συνθήκες μνημονιου μόνο,οι άλλοι όχι ;Είσαι εντελώς τρομπέτας τελικά.
ΔιαγραφήΕσύ έκανες την δουλειά σου ,τις μεταθέσεις σου με ΠΑΣΟΚ και μετά το έπαιξες εξοργισμένος επαναστάτης.Μεσα στα.μνημονια βολεύτηκες,με Γιώργο Παπανδρέου και να σου θυμίσω όλοι στο Εκαβ τότε που ψήφιζαν ΠΑΣΟΚ,όπως εσύ δικαιολογούσαν με πάθος την σύναψη.μνημονιου με το ΔΝΤ και την τρόικα.
Μετά τομγυρισατε.στο Σύριζα.και εξαγνιστηκατε νομίζεις.
Αν είχα κάνει τη δουλειά μου έτσι όπως το εννοείς εσύ, δεν θα είχες πάρει χαμπάρι και δεν θα είχε ανοίξει μύτη, όπως κάποιοι άλλοι, αλλά κάποιοι θέλοντας να δείξουν ότι είναι της αξιοκρατίας και της αντικειμενικότητας, ώθησαν πράγματα, ανθρώπους και καταστάσεις στα άκρα, ώστε να γίνω το παράδειγμα για τους παροικούντες της Ιερουσαλήμ.
ΔιαγραφήΚάτσε τώρα στο 4 ως το 7% και δεν βρέχει, κάποιοι φτύνουν.
Θα ειναι οι ιδιοι που θα ΞΑΝΑφτυσουν και το δικο σου κομμα προσεχως!
ΔιαγραφήΝα είσαι σίγουρος γι αυτό, δείχνει τον δρόμο ο... Καρανικόλας!!!
ΔιαγραφήΕίχε και τατουάζ του ΠΑΣΟΚ ο μπαγάσας!
Αφού οι συντάξεις πήγαν στα 67 με τον Κατρουγκαλο, τώρα ο φιλεσπλαχνος Κυριάκος με τον Άγιο Κώστα Χατζηδάκη γιατί δεν ψηφίζουν άλλο ασφαλιστικό και λιγότερα χρόνια εργασίας να μας σώσουν, δεν μας σκέφτονται;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκεινη η πατεριτσα σου ο κιναλοκουλης πως δεν πεταχτηκε ακομα να πει καμια μαλακια απο αυτες που ξεχασες εσυ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μπαλίτσα στην εξέδρα, όπως πάντα.
Διαγραφή