Οικονόμου: Τσαπανίδου και Πολάκης λένε τα ίδια πράγματα
«Δυσκολευόμαστε να βρούμε τις διαφορές στην ανακοίνωση της κ. Τσαπανίδου με αυτά που λέει ο κ. Πολάκης», επισήμανε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος
«Διαβάζοντας την ανακοίνωση της κ. Τσαπανίδου δυσκολευόμαστε να βρούμε τις διαφορές με αυτά που λέει ο κ. Πολάκης», τονίζει σε νέα του ανακοίνωση ο Γιάννης Οικονόμου.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος απατώντας στην εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει χαρακτηριστιικά: «Επί της ουσίας λένε ακριβώς τα ίδια. Το μόνο που λείπει είναι τα ονόματα και οι φωτογραφίες».
Νωρίτερα σε ανακοίνωση της, η Πόπη Τσαπανίδου είχε απαντήσει στον Γιάννη Οικονόμου σχετικά με τα όσα ανέφερε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος για τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι «η υποκρισία σας περισσεύει» και υπογραμμίζοντας ότι «θα μας κρίνουν οι πολίτες στην κάλπη».
Πιο αναλυτικά ανέφερε:
«Κύριε Οικονόμου, η υποκρισία σας περισσεύει. Πάει πολύ να μιλάτε για σεβασμό στους Θεσμούς, ενώ παρακολουθούσατε το μισό πολιτικό σύστημα, δημοσιογράφους και την ηγεσία του στρατεύματος. Πάει πολύ να μιλάτε για στοχοποίηση δικαστών όταν κορυφαία στελέχη της παράταξης σας απειλούσαν με φυλακή και ότι «θα γδάρουν» δικαστικούς λειτουργούς. Πάει πολύ να μιλάτε για στοχοποίηση δημοσιογράφων, όταν ο κ. Μητσοτάκης αποκάλεσε από το βήμα της Βουλής «συμμορία» και «υπόκοσμο» δημοσιογράφους. Για όλα τα παραπάνω η εισαγγελία ουδέποτε έδειξε την παραμικρή ευαισθησία, ανοίγοντας σήμερα έναν επικίνδυνο δρόμο ποινικοποίησης της πολιτικής. Τέλος, εμείς έχουμε στο κόμμα μας στελέχη που έφεραν 250 εκ. ευρώ στο δημόσιο ταμείο ενώ εσείς επιμένετε να κρατάτε όσους το ζημίωσαν με απευθείας αναθέσεις. Θα μας κρίνουν οι πολίτες στην κάλπη».
Είναι πολύ απλό βρε Γιάννη, δεν βρίσκεις διαφορές γιατί δεν υπάρχει κάτι άλλο να πει κανείς και όλοι λένε αναγκαστικά το ίδιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο site κλεινει παραμονη των εκλογων η την επομενη;
ΔιαγραφήΔηλαδη πριν γινεται ξεφτιλα η μετα κυριε Κουμουνδουροπουλε;
Θεια Δικη
Πες το όνομά σου να σου απαντήσω κύριε χέρι, χέρι!
ΔιαγραφήΤα κουσουρια δεν κοβονται ετσι;
ΔιαγραφήΣε παρακαλω μην μας κανεις ντα.
Μπουλουγουρας Κων.
Μπουλουγουρα Κωνσταντίνε, όχι το μπλογκ δεν θα κλείσει, ούτε πριν ούτε μετά τις εκλογές, θα παραμείνει εδώ και πιθανότατα θα αναβαθμιστεί σε site, για να σας θυμίζει ποιοι είστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτι για τον Πρόεδρο θα γράψετε ή σας κάνει όλα τα ρουσφέτια και τον έχετε στον αφρό;
ΔιαγραφήΕίσαστε μεγάλες κουφάλες ψευτοαριστεροι.
Μεταξύ σας θέλετε να φτιαχνεστε και πουλάτε επανάσταση μέσα στο εκαβ αλλά είστε του συμφέροντος και μόνο.
Για ποια ρουσφέτια;
ΔιαγραφήΠέστα, αλλιώς είσαι ψεύτης!
Για ποιόν πρόεδρο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι δεξιοί μας λένε να βγάλουμε κάτι για τον πρόεδρο, αλλιώς είμαστε κουφάλες και ψευτοαριστεροι γιατί λέει μας κάνει τα χατίρια και τα ρουσφέτια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε που φτάσαμε!
Εσύ βλέπεις μόνο δεξιούς και συριζαίους ; Άλλοι δεν υπάρχουν ;
ΔιαγραφήΥπάρχουν;
ΔιαγραφήΠρόεδρε, ιδού ο στρατός σου!
ΑπάντησηΔιαγραφή