....

....

Όλα μετά τον Ανδρέα ήταν αλλιώς…

Neo


Δεν ήταν λίγοι όσοι στο ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής όσοι θυμήθηκαν την επέτειο γέννησης του Ανδρέα Παπανδρέου, την Κυριακή 5 Φεβρουαρίου, οπότε και συμπληρώθηκαν 104 χρόνια από τη γέννηση του ιδρυτή του κόμματος.
«Πώς θα ήταν σήμερα η ζωή μας, η πατρίδα μας, αν δεν είχε υπάρξει ποτέ ο Ανδρέας Παπανδρέου; Πώς θα ήταν σήμερα η ελληνική κοινωνία και πόσα από αυτά που θεωρούμε δεδομένα και αυτονόητα θα είχαν γίνει πράξη;», αναρωτήθηκε σε ανάρτησή του ο πρώην Γραμματέας του κόμματος Μανώλης Χριστοδουλάκης, για να παραδεχθεί μόνος του ότι οι υποθέσεις αυτές δεν θα βρουν ποτέ την απάντησή τους, πλην όμως υπάρχει μία που είναι αναμφισβήτητη : «Όλα μετά τον Ανδρέα ήταν αλλιώς». Θύμισε εξάλλου ότι ακόμα και οι αντιπαλοί του, όπως η Θάτσερ, αναγνώριζα το ασύλληπτο ορμητικό πάθος του να μάχεται για τα δίκαια της πατρίδας του, ενώ την ίδια ώρα το αίτημα της Αλλαγής χάραξε συνειδήσεις, αξίες και αρχές για πάντα. «Είμαστε εδώ για να υπερασπιστούμε την ιστορική αυτή ιδεολογική και πολιτική παρακαταθήκη , απέναντι σε παραχαράκτες, συκοφάντες και όψιμους ‘οικειοποιητές’. Γιατί η αλλαγή είναι πάντα εδώ», έγραψε, στη μνήμη του ηγέτη που άλλαξε, κατά τον ίδιο, τη σύγχρονη ιστορία της Ελλάδας.

matrix24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.