Δύο νεκροί μετά από σφοδρή σύγκρουση ΙΧ με ασθενοφόρο στα Ιωάννινα Βίντεο

Νεκροί ανασύρθηκαν ο οδηγός του ΙΧ καθώς και ο ασθενής που βρισκόταν στο ασθενοφόρο
Δύο νεκροί είναι ο τραγικός απολογισμός δυστυχήματος που έγινε αργά το απόγευμα, στην εθνική οδό Ιωαννίνων Κόνιτσας, στο ύψος της διασταύρωσης προς την Αρίστη.
Σύμφωνα με το epiruspost, το τροχαίο έγινε όταν ασθενοφόρο που μετέφερε ασθενή από χωριό του Πωγωνίου συγκρούστηκε μετωπικά με ΙΧ αυτοκίνητο.
Η σύγκρουση ήταν σφοδρή.
Νεκροί ανασύρθηκαν ο οδηγός του ΙΧ καθώς και ο ασθενής που βρισκόταν στο ασθενοφόρο 60 και 65 χρονών.
Με τραύματα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο ο οδηγός του ασθενοφόρου και ένας ακόμη υπάλληλος του ΕΚΑΒ.
Στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της Αστυνομίας, όχημα της πυροσβεστικής και ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ. Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το δυστύχημα διερευνώνται.

Οι μισοί στο εκαβ είναι μέτριοι έως κακοί οδηγοί δυστυχώς. Ο τίτλος του επαγγελματία μας μάρανε
ΑπάντησηΔιαγραφήΒγήκε το πόρισμα, παντογνώστη ξερόλα;
ΔιαγραφήΈχει σχέση το πόρισμα με το τι ποιότητας οδήγηση γίνεται στα ασθενοφόρα ;
ΔιαγραφήΈτσι συμπεριφέρονται κάποιοι και στα ιχ τους όπως στα ασθενοφόρα ;
Από καθαριότητα στις καμπίνες μέχρι και το πώς οδηγανε
Δεν είναι ώρα για σχόλια, θεωρώ ότι είναι τρία διαφορετικά πράγματα: 1. Διάσωση και παροχής πρώτων βοηθειών,2. Οδήγηση επαγγελματική με ασφάλεια και σεβασμό στον ασθενή και στους συναδέλφους ,3. Άριστα συντηρημένο ασθενοφόρο και ο οδηγός να γνωρίζει βαπο μηχανολογικά. Τα δύο τελευταία έχουν εκλείψει τα τελευταία χρόνια .
Διαγραφή